CZ EN

CRM pro developery a realitní kanceláře

Reality_pictureSituace na českém realitním trhu je velmi proměnlivá. Doby, kdy váhaví zákazníci jen velmi opatrně investovali své prostředky do nemovitostí jsou pryč. Poptávka po nových nemovitostech neustále roste.

To přináší obrovskou aktivitu zájemců o koupi nemovitosti, velké množství poptávek a rezervací, které lze analyzovat a kvalitně zpracovat pouze pomocí kvalitního CRM systému poskytujícího moderní nástroje, efektivní postupy a nezbytnou automatizaci.

Ať už se bude situace na realitním trhu vyvíjet jakkoliv, bez flexibilního CRM systému bude jen velmi těžké obstát v prostředí pořád náročnějších zákazníků a tvrdé konkurence. Pozitivní zákaznická zkušenost je jedním z nejdůležitějších prodejních nástrojů.

 

Zkušenosti a návratnost investic u developerských projektů

O 70% rychlejší
reakce makléřů na poptávky
100% poptávek
zpracováno včas
5x rychlejší řešení
klientských požadavků
40%-ní nárůst
produktivity obchodního týmu
Spokojenost zákazníků
vzrostla o 65%
37%-ní nárůst
úspěšných retencí
CRM řešenípro reality

CRM řešení
pro reality

Optimalizace komunikace makléřů se zákazníky, centralizace dat a zefektivnění procesů. Skanska se rozhodla celou tuto situaci řešit pomocí moderních technologií a reengineeringem procesů s fokusem na zákazníka. Uchovávání a analýza cenných dat o poptávce zákazníků po bydlení. Standardizace procesu přidělování zákazníků jednotlivým makléřům. Informace o neuspokojené poptávce součástí přípravy nových projektů. Maximální efektivita při komunikaci klientských změn a výměně informací mezi makléři a klientským centrem, jejich zastupitelnost. Integrace se SAP a prodejním webem s nabídkou a rezervacemi bytů.
Případová studie Skanska

CRM pro prodej a management

CRM pro prodej a
management

Pro společnost Central Park Praha jsme realizovali kompletní implementaci CRM od marketingových kampaní až po péči o aktivní zákazníky. V rámci obchodního procesu automaticky zpracováváme poptávky z www, z těch se tvoří rezervace jednotek a následně obchodní případy. Na obchodních případech sledujeme všechny potřebné informace o klientech včetně financování, scoringu, spolupráce s bankami atd. V případě uzavření obchodního případu se generují přímo ze CRM smlouvy. Dále je zde velká agenda na správu požadavků, změn a reklamací. Z těchto všech dat jsou automaticky generované reporty pro management, obchodníky a také banky.
Případová studie CPP

Popis řešení

Kromě zkušeností a know-how z realizovaných projektů obsahuje naše řešení postavené na produktu Dynamics 365 (dříve Microsoft Dynamics CRM) předpřipravené agendy a procesy pro prodej či pronájmem nemovitostí.

Poptávky všude kolem nás

  • Centralizujte sběr poptávek z různých komunikačních kanálů či realitních serverů, nastavte jejich hodnocení, priority a pravidla přerozdělení tak, aby Vám už žádná neunikala.
Poptávky všude kolem nás

Zákaznická zkušenost

  • Zautomatizujte a standardizujte proces zpracování obchodních případů tak, aby byl zákazník vždy spokojen.
Zákaznická zkušenost

Katalog nemovitostí

  • Tvořte katalog nemovitostí přímo v CRM a publikujte vždy správné informace o jejich dostupnosti, vlastnostech a cenách. Je to podklad k přímým rezervacím a publikaci inzerátů na realitních serverech.
Katalog nemovitostí

Prodávejte více...

  • Mějte kompletní přehled o obchodních aktivitách vašich makléřů, včetně výstupů z realizovaných prohlídek s vazbou na danou nemovitost.
Prodávejte více...

Buďte produktivní...

  • Generujte veškerou obchodní i smluvní dokumentaci jednoduše a rychle přímo ze CRM.
Buďte produktivní...

Reporting

  • Získejte kompletní manažerský pohled na aktivitu makléřů, plnění plánů a také stav prodávaných či nabízených nemovitostí včetně detailních analýz.
Reporting

Jak to funguje?

Podívejte se na jednotlivé oblasti a funkcionality. Umístěte kurzor na jednotlivé části diagramu pro více informací.

Katalog nemovitostí
Prodej a pronájem
Reporting
Péče o zákazníky

Správná volba

Dynamics 365 představuje ideální kombinaci vysoce hodnocené funkčnosti, známého uživatelského rozhraní a flexibility. Náš LLP CRM tým vám pomůže připravit ideální řešení podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.
Proč právě CRM od nás?

Přečtěte si článek našeho Consulting Manažera, Miroslava Víta, o CRM řešení na míru pro developery.

Technologie

Dynamics 365 - cloud

Získejte výhody vždy dostupného CRM systému.

  • Rychlé nasazení do provozu
  • Rychlá návratnost investic
  • Flexibilita nebo nulové náklady na infrastrukturu

Dynamics 365 – lokální nasazení

Mějte kompletní plnou kontrolu nad CRM systémem.

  • Nejlepší možné přizpůsobení systému na míru
  • Přímá kontrola nad celým systémem
  • Uchovávání dat ve vašem prostředí

Hybridní nasazení CRM

Zkombinujte cloudové a lokální nasazení CRM systému založené na stejné platformě.

  • Splnění požadavků v různých lokalitách a týmech s rozdílnymi požadavky na CRM
  • Postupné nasazování CRM systému do vašeho prostředí - od pilotního projektu po "big bang" projekt v režimu on-premise
Více o Dynamics 365
Konica Minolta
sAutoleasing
Edenred
Cyrrus
HBO
FOXCONN CZ
Albixon
EUC Premium (former Medicover)
UNIQA
Grafie
Protech SpT
Carollinum
Starteepo
Foxon
Valbek
Envona
ISP
Flexomen