Dynamics 365 Portály

Spojte se se svými zákazníky, dodavateli nebo zaměstnanci prostřednictvím Dynamics 365 Portals

Ukázka Pivotal CRM na obrazovce laptopu

Portály

Aplikace pro sdílení dat s uživateli mimo CRM prostřednictvím webového portálu bez potřeby dodatečných licencí.

  • Webová platforma integrovaná do Dynamics 365
  • Rozšiřte svůj CRM na web pro externí zákazníky a partnery
  • Rozšiřitelná a konfigurovatelná platforma – všechna data v Dynamics mohou být publikována na portálu externími uživateli

Předdefinované zákaznické
scénáře

Partnerský portál

Správa zákazníků

Řízení příležitostí

Možnost generování nabídek

Produktový katalog

Komunitní portál

Diskusní fóra

Správa případů

Nápady

Blogy

Eventové stránky

Registrace na akce

Agenda + program

Hotelové rezervace

Vstupné a rezervace

Samoobslužný zákaznický portál

Řešení požadavků či reklamací přes portál

Znalostní báze

Diskusní fóra

Obecné funkce

  • Ve 43 jazycích a globálně dostupný ve všech datových centrech Dynamics 365
  • Přednastavené ověření oprávnění přímo v portálu prostřednictvím Dynamics 365
  • Správa profilů a personalizace
  • Správa obsahu a branding
  • HTML5, responsivní design
Ukázka portálové stránky

Architektura portálu

  • Portál komunikuje s CRM jako aplikace Azure AD vytvořená u zákazníka během poskytování portálu
  • Autorizace se provádí v portálu pomocí webových rolí definovaných pro uživatele portálu (CRM kontakt)
  • Definice portálu je uložena v CRM v entitách portálu, jako jsou Web, Webové stránky a další
  • Záznam jedné webové stránky v CRM logicky představuje webovou stránku běžící na portálu
  • Portálový kód vybere správný záznam, který má být zobrazen pomocí příslušného záznamu webové stránky ze CRM
  • Každá šablona portálu (Zákazník, Komunita, Partner, atd.) je dodávána s kompletní webovou stránkou a vytvoří jeden webový záznam na jeden jazyk
Diagram zobrazující architekturu portálu

Řekli o nás

“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”

“Díky novému CRM se výrazně snížila zátěž IT oddělení a podařilo se nám radikálně zrychlit řešení požadavků na úpravy. Nemluvě o tom, že 80% těchto změnových požadavků dokáže vyřešit náš byznys administrátor.”

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

“Skanska Reality se rozhodla nasadit profesionální CRM systém pro optimalizaci komunikace makléřů se zákazníky a zefektivnění procesů. Na základě interní rešerše v ostatních zemích, kde Skanska v oblasti developmentu a prodeje rezidenčních nemovitostí působí, nakonec zvolila Microsoft Dynamics CRM. V tříkolovém výběrovém řízení si pak pro jeho implementaci vybrala společnost LLP Group, která jako jediná prokázala dostatečné know-how v oblasti prodeje bytových nemovitostí i schopnosti upravit systém na míru komplexním firemním procesům.”

„LLP CRM již od začátku projektu velmi dobře pochopila naše potřeby. Její konzultanti prokázali vysokou úroveň flexibility a zaměření na řešení, a tím posunuli naši organizaci na vyšší úroveň. Komunikace a spolupráce funguje na výbornou. Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service nám pomohli změnit způsob poskytování zákaznických služeb a zároveň nám během roll-outu poskytovali podporu, díky které dnes můžeme považovat systém za «náš vlastní».“ … „Nový CRM systém nám pomáhá mít lepší přehled o zákaznících a tím k nim přistupovat více individuálně. Získání transparentnosti je přínosné nejen v kontaktu se zákazníkem, ale také z hlediska řízení týmu zákaznických služeb.“

Čtěte o dalším modulu Reporting

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority