Dynamics 365 pro Customer Service

S Dynamics 365 pro Customer Service začíná bezstarostný zákaznický servis

Ukázka Dynamics 365 na obrazovce laptopu

Získejte, budujte a udržte loajalitu svých zákazníků

Zákaznický servis poskytuje jednotnou platformu, která zpřístupňuje informace napříč zakázkami.

  • Věnujte se vašim zákazníkům kdykoliv prostřednictvím jakéhokoliv kanálu nebo zařízení
  • Poskytujte rychlé, personalizované služby a podporu díky inteligentním procesům
  • Zlepšujte své služby pomocí zpětné vazby a diskusních fór. Nové funkce a osvědčené postupy vždy k dispozici na míru.

Hlavní
funkcionality

Řekli o nás

“Díky novému CRM se výrazně snížila zátěž IT oddělení a podařilo se nám radikálně zrychlit řešení požadavků na úpravy. Nemluvě o tom, že 80% těchto změnových požadavků dokáže vyřešit náš byznys administrátor.”

“Výsledek celého CRM projektu dopadl nad očekávání dobře. Činnosti, které jsme dříve řešili s pomocí různých externích aplikací, nyní můžeme provádět v jednom integrovaném prostředí a máme přehled o činnosti všech našich poboček po celém světě. Příjemně mě překvapila invence, kterou společnost LLP CRM vyvíjela od začátku spolupráce z vlastní iniciativy. Díky tomu jsme se dopracovali k řadě nových funkcí a vylepšení, které ani nebyly součástí původní zadávací dokumentace.”

„Nové CRM řešení Dynamics 365 přineslo vyšší transparentnost celého obchodního procesu a zefektivnění získávaní aktuálních přehledů o vývoji prodejů v 15 zemích Beck & Pollitzer, kde byl systém implementován. LLP CRM prokázala velmi dobré znalosti v řízení celého projektu i dílčích úpravách. CRM systém nám zajištuje kompletní obchodní proces od poptávky, přes nabídku, objednávku až po uzavření kontraktu, včetně celého lead managementu.“

„Naším cílem bylo spojit a zefektivnit řízení obchodu a marketingu včetně napojení na další systémy, které ve společnosti dlouhodobě využíváme. Hledali jsme řešení, u kterého zároveň nebude problém jeho rozšiřitelnost do budoucna. Zkušenosti našich uživatelů potvrzují, že jsme si nemohli zvolit lépe.“

“Navzdory omezenému rozpočtu nám společnost LLP CRM dodala kompletní CRM řešení s bohatou aplikační nadstavbou, které splňuje veškeré požadavky kladené na moderní systém řízení vztahů se zákazníky. Díky Zákaznickému portálu a kompletní digitalizaci celého pojistného procesu ušetří veterinář spoustu času a navíc získává jistotu, že platbu za provedené zákroky obdrží na svůj účet v garantovaném čase do 24h.”

Čtěte o dalším modulu Field Service

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority