CZ EN
Zeptejte se nás

LLP CRM sjednotila pohled na zákazníky v UNIQA pojišťovně

Červen 2017 - UNIQA pojišťovna, která nabízí kompletní portfolio životního a neživotního pojištění, se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který má plnit dva hlavní cíle. Prvním z nich je konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby byl jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým pilířem je intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro tento účel si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM implementované společností LLP CRM.

Nasazením Microsoft Dynamics CRM se stanovené cíle podařilo v termínu úspěšně pokrýt. Původní provozní systémy umožňovaly pouze omezenou práci s informacemi o klientech a nedisponovaly aktuálně potřebnou flexibilitou pro přizpůsobení klientských karet podle individuálních a v průběhu času měnících se preferencí, generování souhrnných přehledů a centrální správu poptávek z webu. Nový systém umožnil okamžitý náhled na zákazníky i uzavřené smlouvy – jak se zákazník chová, co se s ním aktuálně řeší a kdy je vhodné mu nabídnout který produkt. CRM systém je tak využíván coby univerzální a centralizovaný zdroj informací pro všechny oprávněné pracovníky pojišťovny.

 „Jednou z největších inovací, které s sebou přinesla implementace Microsoft Dynamics CRM je schopnost pokročilého vyhledávání a segmentování zákazníků. Jsme nyní schopni vyhledat a vybrat požadovanou skupinu zákazníků na základě téměř libovolně zvolených kritérií. Vedle toho nám systém umožňuje provádět konsolidované segmentace nad klientskou základnou, což je jedním z pilířů úspěšného vedení marketingových kampaní,“  řekla Irma Haková, ředitelka Podpory prodeje ve společnosti UNIQA.

„Díky spolupráci s LLP CRM, která přizpůsobila Microsoft Dynamics CRM na míru našim potřebám, se posunulo plánování aktivit našich pracovníků o úroveň výš. Obchodníkům odpadla časově náročná administrativa, a mohou se více věnovat budování obchodních příležitostí,“  dodala Irma Haková.

V UNIQA pojišťovně byla v pilotní fázi nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 pro 250 uživatelů. Dalším plánovaným krokem je rozšíření databáze o další aktivní uživatele.

Více o společnosti UNIQA pojišťovna na https://uniqa.cz/

CRM pro pojišťovny < Všechny novinky