CZ EN
Zeptejte se nás

Microsoft Dynamics CRM a Obchodní Produktivita

Svět prodeje se díky novým technologiím změnil. Přizpůsobte se a proměňte své prodejce ve špičkový obchodní tým.

Zákazník projde přes 57% nákupního procesu sám, teprve pak kontaktuje dodavatele.

Díky dnešním technologiím a dostupnosti informací si zákazníci dovedou provést velkou část nákupního procesu sami. Úspěch obchodníků a prodejců proto v dnešní době stojí zejména na schopnosti pohotově reagovat na příležitosti a využít veškeré technické možnosti k prohloubení obchodního vztahu se zákazníkem.

Obchodní zástupce má pouze 1% šanci, že získá odezvu na nevyžádaný email.

Cílem obchodního týmu je soustředit úsilí na ty správné potenciální zákazníky, sledovat pouze důležitá data a klíčové ukazatele a perfektně spolupracovat při tvorbě obchodních dokumentů.

Obchodník stráví více než 75% svého času neprodejními aktivitami

Kolik času ve skutečnosti stráví vaši obchodníci se zákazníkem a kolik času tvorbou nabídek, kalkulací, psaním emailů, plánováním schůzek, pátráním po dokumentech či hledáním někoho, kdo jim ve firmě pomůže?

A právě o tom všem je Microsoft Dynamics CRM Obchodní Produktivita, která zjednodušuje a propojuje reálnou práci každého obchodníka s aplikacemi Microsoft.

Řešení pro moderní způsob prodeje

Cloud, mobilní technologie, big data, internet věcí – všechny tyto technologie mohou zvýšit vaše prodeje. S technologicky a funkčně správným řešením na podporu produktivity prodeje můžete od základu změnit styl své práce. Řešení Microsoft pro Obchodní produktivitu zlepšuje vaše možnosti v těchto hlavních oblastech:

V sociálních sítích
Identifikaci příležitostí
Spolupráci
Automatizaci procesů
Mobilních technologiích

Microsoft Dynamics CRM s integrovanými službami Office 365 je ucelené řešení, které pomůže vašemu obchodnímu týmu zacílit na ty správné potenciální zákazníky dřív než konkurence, spolupracovat na přesně zacílených obchodních nabídkách v reálném čase, sledovat důležitá data a tím zvýšit své prodeje.

 

Prodejní proces

Microsoft nabízí snadno ovladatelné prostředí služby Microsoft Dynamics CRM, která je interoperabilní se službami Microsoft Office 365, Yammer a PowerBI. Obchodníci tak na jednom místě najdou všechny své úkoly, obchodní příležitosti, informace o zákaznících, data ze sociálních sítí, komunikaci s potenciálními zákazníky, analýzy prodeje i nástroje pro jednoduchou tvorbu prodejních nabídek. Není tak nutné přepínat mezi aplikacemi – moderní uživatelské prostředí poskytuje všechny informace v souvislostech.

Přínosy

O 15% větší
obchodní úspěšnost
O 12% více
nabídek
Řešení klientských požadavků
se zlepšilo 5x
2x rychlejší
vyřízení poptávek
Řešení klientských požadavků
se zrychlilo o 75%

Minimálně 10% více času
na zákazníky

... a takové jsou zkušenosti našich zákazníků

"LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM Online na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků."
Luděk Lhotka, Sales Manager, EFAFLEX-CZ s.r.o.

"Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli investovat prostředky do CRM, bylo povzbudit ochotu sdílet informace mezi obchodními týmy napříč naší korporací."
Pavel Dvořáček, Business Project Manager, FOXCONN CZ s.r.o.

"Od nového CRM jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s MS Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí."
Irena Palátová, ředitelka, ProTech SpT

Cena

Microsoft Dynamics CRM Online

Basic

25.30 EUR za uživatele

Pro uživatele základní úrovně s přístupem k základním datovým oblastem. Typicky ji využívají administrativní pracovníci, kteří pomáhají obchodnímu týmu například vyplňovat evidenční údaje, ale neprovádí vlastní obchodní činnost.

 

Professional

54.80 EUR za uživatele

Přístup ke všem v Dynamics CRM dostupným funkcionalitám Prodeje, Marketingu i Servisu. Licence je určená zejména prodejním týmům, managementu a správcům CRM.

+
+
Office 365

Business Essentials

4.20 EUR

za uživatele měsíčně (roční závazek)

Online verze Office s e-mailem a videokonferencemi

  • E-mail s 50 GB poštovní schránkou
  • 1 TB pro ukládání a sdílení souborů
  • HD videokonference
  • Office Online

Basic Essentials_picture

 

Enterprise E1

6.70 EUR

za uživatele měsíčně (roční závazek)

Online verze Office s e-mailem a videokonferencemi

Verze Business Essentials +

  • Týmové weby
  • Delve Analytics
  • Sharepoint

Enterprise_E1_picture

 

Enterprise E5

34.40 EUR

za uživatele měsíčně (roční závazek)

Všechny funkce edice E3 a navíc řešení sjednocené komunikace nové třídy s pokročilými funkcemi Skypu pro firmy

Verze Enterprise E1 +

  • Office 365 Enterprise E5
  • Power BI

Enterprise_E5_picture

Přehled všech produktů a plánů Microsoft Office 365 je dostupný na stránkách Microsoft.
Konica Minolta
sAutoleasing
Edenred
Cyrrus
HBO
FOXCONN CZ
Albixon
EUC Premium (former Medicover)
UNIQA
Grafie
Protech SpT