Novinky

LLP CRM zefektivňuje obchod a marketing ve společnosti CYRRUS

Březen 2017 – Společnost CYRRUS, přední obchodník s cennými papíry na českém trhu podnikající v oblasti investičních služeb a zprostředkování investic na světových burzách, se rozhodla pro modernizaci svého CRM systému za účelem efektivnějšího řízení obchodních příležitostí a zautomatizování marketingových aktivit.

Pro tento účel si v rámci výběrového řízení zvolila řešení Microsoft Dynamics CRM implementované společností LLP CRM. Důvody k přechodu byly jednoznačné. Původní systém již nevyhovoval z hlediska potřebných funkcí, nepokrýval celou zákaznickou bázi a nebyl dostatečně flexibilní na změny.

Cyrrus logo

Nasazení Microsoft Dynamics CRM splnilo všechny stanovené implementační požadavky, z nichž k těm nejdůležitějším se řadí: zjednodušení správy klientské databáze, celkové rozšíření, zefektivnění a automatizace obchodních procesů pro makléře a stejně tak i marketingových kampaní. Plánování celofiremních cílů je přesnější díky průběžným náhledům na plnění konkrétních cílů dle poboček, týmů či konkrétních makléřů. Vyhodnocování prodejních i marketingových aktivit je tak nyní jednodušší a rychlejší. Nové CRM je napojeno na telefonní ústřednu i SMS bránu a je rovněž propojeno s obchodním systémem Capitol.

„Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme při implementaci museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání několikanásobně robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.

Napojení CRM na externí služby (emailing, sms brána, obchodní systém, telefonní ústředna) navíc poskytne lepší plánování kampaní v rámci multi-channel marketingu. Ta největší výzva nás ale teprve čeká v další fázi, kdy jako jedni z prvních v našem sektoru hodláme realizovat kompletní digitalizaci smluv a dokumentů, včetně jejich elektronického podepisování,“  řekl Jiří Grummich, marketingový ředitel společnosti CYRRUS.

Ve společnosti CYRRUS byla nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 formou on-premise (na serverech klienta), a to na pobočkách v Praze i Brně.  Dalším plánovaným krokem je rozšíření implementace o digitalizaci dokumentů (generování smluv, podepisování na tabletech, elektronická evidence smluv, atp.) a tvorba pokročilých reportů pro management.

Více o CYRRUS, a.s. na https://www.cyrrus.cz/

Kontaktujte nás

Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority