Naše reference

Máme zkušenosti s implementacemi pro více než 100 zákazníků

Řekli o nás

Vladimír Dočekal

Ředitel sítě čerpacích stanic pro Českou republiku
„Naším cílem bylo spojit a zefektivnit řízení obchodu a marketingu včetně napojení na další systémy, které ve společnosti dlouhodobě využíváme. Hledali jsme řešení, u kterého zároveň nebude problém jeho rozšiřitelnost do budoucna. Zkušenosti našich uživatelů potvrzují, že jsme si nemohli zvolit lépe.“

Anne-Catherine Grunholzer

Head of Customer Service
„LLP CRM již od začátku projektu velmi dobře pochopila naše potřeby. Její konzultanti prokázali vysokou úroveň flexibility a zaměření na řešení, a tím posunuli naši organizaci na vyšší úroveň. Komunikace a spolupráce funguje na výbornou. Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service nám pomohli změnit způsob poskytování zákaznických služeb a zároveň nám během roll-outu poskytovali podporu, díky které dnes můžeme považovat systém za «náš vlastní».“ … „Nový CRM systém nám pomáhá mít lepší přehled o zákaznících a tím k nim přistupovat více individuálně. Získání transparentnosti je přínosné nejen v kontaktu se zákazníkem, ale také z hlediska řízení týmu zákaznických služeb.“

Jana Gollová

Ředitelka zákaznické podpory
„Spuštění aplikace Customer Service Hub zefektivnilo práci nad požadavky našich zákazníků. Současně mi umožnilo získat online přístup k datům pro následnou analýzu požadavků a reagování na potřeby našich klientů a také detailnější přehled o práci týmu.“

Tomáš Mentlík

Projektový ředitel
“Implementace CRM řešení Dynamics 365 společností LLP CRM nebyla pro Scanii jednorázovou záležitostí vzhledem k ambici komplexního řešení pro řízení obchodu integrujících několik dalších firemních systémů tak, aby obchodník měl všechny potřebné informace na jednom místě. Vzhledem ke klíčové roli CRM vývoj nikdy nekončí, nicméně si dovolím říct, že v průběhu času společně s LLP CRM se nám podařilo naplnit ambici, kterou jsme s řešením Dynamics 365 měli. Obchodníci v celém regionu CER (Central European Region) dostali nástroj zvyšující jejich informovanost o zákazníkovi a možnost efektivnější práce s ním, jejich nadřízení pak nad tím postavené BI. Jelikož obchod se v našem oboru odehrává primárně v terénu, někteří obchodníci oceňují práci se CRM přes mobilní aplikaci. Naším nejbližším cílem je využít CRM Dynamics 365 pro nově vznikající call centrum.“

Tomáš Franc

Customer Engagement Solution Manager
„Nové CRM řešení Dynamics 365 přineslo vyšší transparentnost celého obchodního procesu a zefektivnění získávaní aktuálních přehledů o vývoji prodejů v 15 zemích Beck & Pollitzer, kde byl systém implementován. LLP CRM prokázala velmi dobré znalosti v řízení celého projektu i dílčích úpravách. CRM systém nám zajištuje kompletní obchodní proces od poptávky, přes nabídku, objednávku až po uzavření kontraktu, včetně celého lead managementu.“

Mgr. Lukáš Vildman

Projektový ředitel
“Hledali jsme komplexní systém, který by pokryl obchodní procesy ve skupině a zároveň bychom jej mohli postupně nasadit i v dalších státech, kde jako firma působíme. Cílem bylo také podpořit náš budoucí růst a být připravený na nové akvizice a fúze. Další silnou preferencí byl flexibilní měsíční model pronájmu typu SaaS bez velkých kapitálových investic do naší interní infrastruktury. Dynamics 365 se všemi doplňky se ukázal jako vhodné řešení schopné tuto podmínku splnit. Děkuji celému týmu LLP za spolupráci při implementaci v ČR a Maďarsku a nepochybuji o tom, že náš společný projekt ve Francii bude také úspěšný. Vyzdvihl bych vysokou kvalitu konzultantů a vstřícnou podporu, se kterou jsem se po celou dobu spolupráce setkával.“

Tomáš Vravko

Projektový manažer
“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”

Ondřej Beneš

Acquisition and Research Specialist
“Skanska Reality se rozhodla nasadit profesionální CRM systém pro optimalizaci komunikace makléřů se zákazníky a zefektivnění procesů. Na základě interní rešerše v ostatních zemích, kde Skanska v oblasti developmentu a prodeje rezidenčních nemovitostí působí, nakonec zvolila Microsoft Dynamics CRM. V tříkolovém výběrovém řízení si pak pro jeho implementaci vybrala společnost LLP Group, která jako jediná prokázala dostatečné know-how v oblasti prodeje bytových nemovitostí i schopnosti upravit systém na míru komplexním firemním procesům.”

Jiří Jelínek

Obchodní ředitel
“Po dobu výběrového řízení i samotné implementace jsme měli možnost seznámit se s týmem odborníků, který zvládal plnit naše očekávání a požadavky. Tým společnosti LLP byl flexibilní a vysoce profesionální, čímž byla vzájemná spolupráce podstatně efektivnější.”

Martin Beneš

Vedoucí analytik
“Pečlivě jsme zvažovali, jaký CRM systém a jakého implementačního partnera si zvolit. Nakonec jsme si vybrali LLP Group pro její silné reference v oblasti financí. LLP nám jako ideální řešení nabídla Microsoft Dynamics CRM 2013, jež nabízí intuitivní uživatelské rozhraní jak na počítačích, tak v mobilních zařízeních.”

Klára Mikulášová

CRM & Business Systems Coordinator
“Výsledek celého CRM projektu dopadl nad očekávání dobře. Činnosti, které jsme dříve řešili s pomocí různých externích aplikací, nyní můžeme provádět v jednom integrovaném prostředí a máme přehled o činnosti všech našich poboček po celém světě. Příjemně mě překvapila invence, kterou společnost LLP CRM vyvíjela od začátku spolupráce z vlastní iniciativy. Díky tomu jsme se dopracovali k řadě nových funkcí a vylepšení, které ani nebyly součástí původní zadávací dokumentace.”

Lenka Doláková

ICT manažer
“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

Petr Budín

Business System Design Manager
“Microsoft Dynamics CRM, který u nás implementoval tým LLP, ušetřil naší firmě desítky milionů korun, radikálním způsobem zjednodušil práci, zrychlil řešení zákaznických požadavků a zvýšil bezpečnost dat uvnitř systému.”

Pavel Dvořáček

Business Project Manager
„Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli investovat prostředky do CRM, bylo povzbudit ochotu sdílet informace mezi obchodními týmy napříč naší korporací. Na spolupráci s LLP oceňuji zejména lidský přístup, vstřícnost a mnohaleté zkušenosti se zaváděním CRM.“

Irena Palátová

Ředitelka
“Od nového CRM systému jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s Microsoft Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí CRM. Díky chytrému offline režimu dokonce i v místech, kde není internetové připojení dostupné.”

Jan Moravec

Business Architect
“Navzdory omezenému rozpočtu nám společnost LLP CRM dodala kompletní CRM řešení s bohatou aplikační nadstavbou, které splňuje veškeré požadavky kladené na moderní systém řízení vztahů se zákazníky. Díky Zákaznickému portálu a kompletní digitalizaci celého pojistného procesu ušetří veterinář spoustu času a navíc získává jistotu, že platbu za provedené zákroky obdrží na svůj účet v garantovaném čase do 24h.”

Anna Dufková

Online Manager
“Tým LLP svými znalostmi dokázal vyřešit všechny problémy, se kterými jsme se potýkali. Standardní řešení dokázali přizpůsobit tak, jak jsme potřebovali. Hlavní přínos vídím v komplexním zamyšlení se nad problematikou komunikace se zákazníky.”

Luděk Lhotka

Sales Manager
“LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků.”

Pavel Novák

Marketing Manager
“S LLP jsem byl po celou dobu realizace projektu v úzkém kontaktu, protože jsem za firmu MEGA řídil zavádění CRM do podnikového informačního systému. Mohu zcela odpovědně prohlásit, že implementace byla zvládnuta s profesionální erudicí. A výsledkem bylo, že se MEGA nemusela v žádné fázi projektu strachovat o termíny. I individuální úpravy CRM na míru naší společnosti byly řešeny operativně a k naší spokojenosti.”

Jiří Grummich

Marketingový ředitel
“Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.”

Petr Budín

Business System Design Manager
“Díky novému CRM se výrazně snížila zátěž IT oddělení a podařilo se nám radikálně zrychlit řešení požadavků na úpravy. Nemluvě o tom, že 80% těchto změnových požadavků dokáže vyřešit náš byznys administrátor.”

Pavel Truchlý

Treasury Product Manager
“Microsoft Dynamics CRM nám umožnil neuvěřitelně zkrátit čas pro získání kompletní a správné informace o všech Treasury klientech. Mít ‚vše v jednom‘ nám otevřelo prostor pro zvýšení produktivity a dynamiky růstu celé banky. Teprve spuštění aplikace nám ukázalo, kde jsme měli rezervy a jaká operační rizika a rizika ztráty dat banka dosud podstupovala. Rád bych poděkoval firmě LLP Prague za excelentní a profesionální přístup k implementaci systému a řízení celého projektu, které vedlo k dodržení všech domluvených termínů i plánovaného rozpočtu.”

Novinky

Vychytávky modulu Zákaznický servis v systému Dynamics 365

Máme pro vás sérii videí, ve kterých postupně představujeme různé vychytávky a tipy modulu Customer Service pro Dynamics 365. Pokud již v tomto modulu pracujete nebo o něm zatím uvažujete, budeme rádi, když se necháte inspirovat. První čtyři videa jsou již ke shlédnutí na našem YouTube kanálu. Funkcionalita směrování požadavků vám ukáže, jak zrychlit a zefektivnit proces […]

Představujeme aktualizaci Microsoft Dynamics 365 Wave 1 pro rok 2024

Vstupte s LLP CRM do světa Dynamics 365 a objevte nové možnosti a funkce, které mohou posunout Váš byznys vpřed. V našem krátkém přehledu jsme vybrali klíčové inovace zaměřené na Customer Engagement – vše s cílem zefektivnit vztahy se zákazníky a zvýšit Vaši konkurenceschopnost. Máte-li jakékoliv dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte se na nás obrátit. […]

Nová cesta k podepisování dokumentů: Jednoduše a bezpečně ze CRM!

Inovativní spolupráce mezi LLP CRM – odborníky na CRM řešení & Circularo – digitální platformou pro online vytváření a podepisování dokumentů, přinesla našim zákazníkům vytvářet a podepisovat dokumenty přímo z CRM systému!  Klíčové výhody naší spolupráce:  Náš cíl: Zjednodušit proces podepisování dokumentů (nabídek, objednávek, smluv) přímo z CRM systému s vysokým důrazem na bezpečnost a […]

Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2024

Přejeme všem obchodním partnerům krásné Vánoce a hodně úspěchů v novém roce! Ať Vám příští rok přinese zdraví, štěstí a mnoho skvělých příležitostí v profesním i osobním životě. Děkujeme Vám za důvěru a spolupráci. Tým LLP CRM

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority