Společnost Up Česká republika, s.r.o, která poskytuje motivační platformy a firemní benefity, nasadila CRM řešení Microsoft Dynamics 365 Sales Enterprise a Customer Service Enterprise včetně rozšiřující softwarové výbavy (Microsoft Office 365 E3 a Azure). Toto řešení pokrývá celý akviziční proces B2B zákazníků, retenci a péči o stávající zákazníky. O implementaci se postarala společnost LLP CRM.
Součástí řešení je vedle klasické CRM agendy také řízení aktivit, správa kontaktů a integrace s produkčním back-office systémem, který zajišťuje výrobu poukázek, zpracování zákaznických smluv a fakturaci. Integrace je postavena na službách Microsoft Azure.
Současně byl v rámci implementace začleněn nástroj Smart Data Provider, který aktuálně slouží k čištění a zpřesnění zákaznických dat. Společnost Up Česká republika do budoucna plánuje využití unikátní metody skóringu zákazníků a leadů založené na umělé inteligenci. Tato metoda by měla napomoci s vyhodnocením perspektivity a priority potenciálních i stávajících zákazníků.
Dodané řešení také pokrývá oblast zákaznické podpory. Aplikace Customer Service Hub umožňuje sofistikovanou evidenci, řešení a sdílení zákaznických požadavků z externích i interních kanálů na jednom místě se všemi uživateli CRM.
„Spuštění aplikace Customer Service Hub zefektivnilo práci nad požadavky našich zákazníků. Současně mi umožnilo získat online přístup k datům pro následnou analýzu požadavků a reagování na potřeby našich klientů a také detailnější přehled o práci týmu,“ řekla Jana Gollová, ředitelka zákaznické podpory Up Česká republika, s.r.o.
Nový CRM systém v současnosti používá cca 50 zaměstnanců společnosti Up v České republice.
Listopad 2021