Dynamics 365 pro Customer Service

S Dynamics 365 pro Customer Service začíná bezstarostný zákaznický servis

Ukázka Dynamics 365 na obrazovce laptopu

Získejte, budujte a udržte loajalitu svých zákazníků

Zákaznický servis poskytuje jednotnou platformu, která zpřístupňuje informace napříč zakázkami.

  • Věnujte se vašim zákazníkům kdykoliv prostřednictvím jakéhokoliv kanálu nebo zařízení
  • Poskytujte rychlé, personalizované služby a podporu díky inteligentním procesům
  • Zlepšujte své služby pomocí zpětné vazby a diskusních fór. Nové funkce a osvědčené postupy vždy k dispozici na míru.

Hlavní
funkcionality

Řekli o nás

“Výsledek celého CRM projektu dopadl nad očekávání dobře. Činnosti, které jsme dříve řešili s pomocí různých externích aplikací, nyní můžeme provádět v jednom integrovaném prostředí a máme přehled o činnosti všech našich poboček po celém světě. Příjemně mě překvapila invence, kterou společnost LLP CRM vyvíjela od začátku spolupráce z vlastní iniciativy. Díky tomu jsme se dopracovali k řadě nových funkcí a vylepšení, které ani nebyly součástí původní zadávací dokumentace.”

„Naším cílem bylo spojit a zefektivnit řízení obchodu a marketingu včetně napojení na další systémy, které ve společnosti dlouhodobě využíváme. Hledali jsme řešení, u kterého zároveň nebude problém jeho rozšiřitelnost do budoucna. Zkušenosti našich uživatelů potvrzují, že jsme si nemohli zvolit lépe.“

“Pečlivě jsme zvažovali, jaký CRM systém a jakého implementačního partnera si zvolit. Nakonec jsme si vybrali LLP Group pro její silné reference v oblasti financí. LLP nám jako ideální řešení nabídla Microsoft Dynamics CRM 2013, jež nabízí intuitivní uživatelské rozhraní jak na počítačích, tak v mobilních zařízeních.”

“Tým LLP svými znalostmi dokázal vyřešit všechny problémy, se kterými jsme se potýkali. Standardní řešení dokázali přizpůsobit tak, jak jsme potřebovali. Hlavní přínos vídím v komplexním zamyšlení se nad problematikou komunikace se zákazníky.”

“Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.”

Čtěte o dalším modulu Field Service

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority