Dynamics 365 pro Customer Service

S Dynamics 365 pro Customer Service začíná bezstarostný zákaznický servis

Ukázka Dynamics 365 na obrazovce laptopu

Získejte, budujte a udržte loajalitu svých zákazníků

Zákaznický servis poskytuje jednotnou platformu, která zpřístupňuje informace napříč zakázkami.

  • Věnujte se vašim zákazníkům kdykoliv prostřednictvím jakéhokoliv kanálu nebo zařízení
  • Poskytujte rychlé, personalizované služby a podporu díky inteligentním procesům
  • Zlepšujte své služby pomocí zpětné vazby a diskusních fór. Nové funkce a osvědčené postupy vždy k dispozici na míru.

Hlavní
funkcionality

Řekli o nás

“Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.”

“Microsoft Dynamics CRM, který u nás implementoval tým LLP, ušetřil naší firmě desítky milionů korun, radikálním způsobem zjednodušil práci, zrychlil řešení zákaznických požadavků a zvýšil bezpečnost dat uvnitř systému.”

“LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků.”

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

“Od nového CRM systému jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s Microsoft Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí CRM. Díky chytrému offline režimu dokonce i v místech, kde není internetové připojení dostupné.”

Čtěte o dalším modulu Field Service

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority