Dynamics 365 pro Customer Service
S Dynamics 365 pro Customer Service začíná bezstarostný zákaznický servis
Získejte, budujte a udržte loajalitu svých zákazníků
Zákaznický servis poskytuje jednotnou platformu, která zpřístupňuje informace napříč zakázkami.
- Věnujte se vašim zákazníkům kdykoliv prostřednictvím jakéhokoliv kanálu nebo zařízení
- Poskytujte rychlé, personalizované služby a podporu díky inteligentním procesům
- Zlepšujte své služby pomocí zpětné vazby a diskusních fór. Nové funkce a osvědčené postupy vždy k dispozici na míru.
Hlavní
funkcionality
Zákaznická podpora
Kompletní podpora pro zákaznické požadavky
Jednoduché uživatelské rozhraní pro pracovníky zákaznické podpory
Vizualizace informací pomocí dashboardů
Workflow pro řízení procesů a SLA
Omnichannel komunikace
Komunikace se zákazníky napříč různými komunikačními kanály v jednotném rozhraní
Emaily, telefonní ústředny, sms, live chatu či chatboty na jednom místě
Integrace se sociálními sítěmi – Facebook, Twitter, Instagram a YouTube
Samoobslužné webové portály
24/7 přístup zákazníků k informacím o jejich požadavcích
Zadávání požadavků na zákaznickou podporu přímo v CRM
Dostupný kdekoli a na jakémkoli zařízení
Call centrum
Jednoduché uživatelské rozhraní pro pracovníky zákaznické podpory
Funkce Click to Call – volání přímo z Dynamics 365
Automatické scénáře pro rozpoznané či neidentifkované zákazníky
Automatické otevření zákaznické karty, historie komunikace nebo vytvoření nového kontaktu
Možnost tvorby callscriptů a scénářů pro pracovníky
Integrace aplikace s jinými telefonními a počítačovými systémy (Daktela, Avaya, Siemens, Microsoft Teams, Skype for Business)
Knowledge base
Komplexní znalostní báze pro řešení nejběžnějších problémů
Databáze článků k dispozici na portále
Fulltextové vyhledávání, hledání podle relevance
Umělá inteligence na párování článků a případů
Průzkumy
Tvorba dynamických zákaznických průzkumů pomocí modulu Voice of the Customer
Předpřipravené nebo vlastní šablony včetně grafických prvků, anonymní nebo personalizované pozvánky
Vlastní pravidla ke spuštění následných akcí
Sdílení průzkumů
Analýza odpovědí
Možnost automatických workflow na jakékoliv hodnoty odpovědí na dotazníky
Řekli o nás
“Microsoft Dynamics CRM nám umožnil neuvěřitelně zkrátit čas pro získání kompletní a správné informace o všech Treasury klientech. Mít ‚vše v jednom‘ nám otevřelo prostor pro zvýšení produktivity a dynamiky růstu celé banky. Teprve spuštění aplikace nám ukázalo, kde jsme měli rezervy a jaká operační rizika a rizika ztráty dat banka dosud podstupovala. Rád bych poděkoval firmě LLP Prague za excelentní a profesionální přístup k implementaci systému a řízení celého projektu, které vedlo k dodržení všech domluvených termínů i plánovaného rozpočtu.”
Pavel Truchlý
Treasury Product Manager
Raiffeisenbank
“S LLP jsem byl po celou dobu realizace projektu v úzkém kontaktu, protože jsem za firmu MEGA řídil zavádění CRM do podnikového informačního systému. Mohu zcela odpovědně prohlásit, že implementace byla zvládnuta s profesionální erudicí. A výsledkem bylo, že se MEGA nemusela v žádné fázi projektu strachovat o termíny. I individuální úpravy CRM na míru naší společnosti byly řešeny operativně a k naší spokojenosti.”
Pavel Novák
Marketing Manager
Mega
“Hledali jsme komplexní systém, který by pokryl obchodní procesy ve skupině a zároveň bychom jej mohli postupně nasadit i v dalších státech, kde jako firma působíme. Cílem bylo také podpořit náš budoucí růst a být připravený na nové akvizice a fúze. Další silnou preferencí byl flexibilní měsíční model pronájmu typu SaaS bez velkých kapitálových investic do naší interní infrastruktury. Dynamics 365 se všemi doplňky se ukázal jako vhodné řešení schopné tuto podmínku splnit. Děkuji celému týmu LLP za spolupráci při implementaci v ČR a Maďarsku a nepochybuji o tom, že náš společný projekt ve Francii bude také úspěšný. Vyzdvihl bych vysokou kvalitu konzultantů a vstřícnou podporu, se kterou jsem se po celou dobu spolupráce setkával.“
Mgr. Lukáš Vildman
Projektový ředitel
skupina Waterlogic
“Implementace CRM řešení Dynamics 365 společností LLP CRM nebyla pro Scanii jednorázovou záležitostí vzhledem k ambici komplexního řešení pro řízení obchodu integrujících několik dalších firemních systémů tak, aby obchodník měl všechny potřebné informace na jednom místě. Vzhledem ke klíčové roli CRM vývoj nikdy nekončí, nicméně si dovolím říct, že v průběhu času společně s LLP CRM se nám podařilo naplnit ambici, kterou jsme s řešením Dynamics 365 měli. Obchodníci v celém regionu CER (Central European Region) dostali nástroj zvyšující jejich informovanost o zákazníkovi a možnost efektivnější práce s ním, jejich nadřízení pak nad tím postavené BI. Jelikož obchod se v našem oboru odehrává primárně v terénu, někteří obchodníci oceňují práci se CRM přes mobilní aplikaci. Naším nejbližším cílem je využít CRM Dynamics 365 pro nově vznikající call centrum.“
Tomáš Mentlík
Projektový ředitel
skupina Waterlogic
“Výsledek celého CRM projektu dopadl nad očekávání dobře. Činnosti, které jsme dříve řešili s pomocí různých externích aplikací, nyní můžeme provádět v jednom integrovaném prostředí a máme přehled o činnosti všech našich poboček po celém světě. Příjemně mě překvapila invence, kterou společnost LLP CRM vyvíjela od začátku spolupráce z vlastní iniciativy. Díky tomu jsme se dopracovali k řadě nových funkcí a vylepšení, které ani nebyly součástí původní zadávací dokumentace.”
Klára Mikulášová
CRM & Business Systems Coordinator
Dormer Pramet
Čtěte o dalším modulu Field Service
Konzultace
S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.