Dynamics 365 pro Customer Service

S Dynamics 365 pro Customer Service začíná bezstarostný zákaznický servis

Ukázka Dynamics 365 na obrazovce laptopu

Získejte, budujte a udržte loajalitu svých zákazníků

Zákaznický servis poskytuje jednotnou platformu, která zpřístupňuje informace napříč zakázkami.

  • Věnujte se vašim zákazníkům kdykoliv prostřednictvím jakéhokoliv kanálu nebo zařízení
  • Poskytujte rychlé, personalizované služby a podporu díky inteligentním procesům
  • Zlepšujte své služby pomocí zpětné vazby a diskusních fór. Nové funkce a osvědčené postupy vždy k dispozici na míru.

Hlavní
funkcionality

Řekli o nás

“Implementace CRM řešení Dynamics 365 společností LLP CRM nebyla pro Scanii jednorázovou záležitostí vzhledem k ambici komplexního řešení pro řízení obchodu integrujících několik dalších firemních systémů tak, aby obchodník měl všechny potřebné informace na jednom místě. Vzhledem ke klíčové roli CRM vývoj nikdy nekončí, nicméně si dovolím říct, že v průběhu času společně s LLP CRM se nám podařilo naplnit ambici, kterou jsme s řešením Dynamics 365 měli. Obchodníci v celém regionu CER (Central European Region) dostali nástroj zvyšující jejich informovanost o zákazníkovi a možnost efektivnější práce s ním, jejich nadřízení pak nad tím postavené BI. Jelikož obchod se v našem oboru odehrává primárně v terénu, někteří obchodníci oceňují práci se CRM přes mobilní aplikaci. Naším nejbližším cílem je využít CRM Dynamics 365 pro nově vznikající call centrum.“

„Spuštění aplikace Customer Service Hub zefektivnilo práci nad požadavky našich zákazníků. Současně mi umožnilo získat online přístup k datům pro následnou analýzu požadavků a reagování na potřeby našich klientů a také detailnější přehled o práci týmu.“

“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”

“Po dobu výběrového řízení i samotné implementace jsme měli možnost seznámit se s týmem odborníků, který zvládal plnit naše očekávání a požadavky. Tým společnosti LLP byl flexibilní a vysoce profesionální, čímž byla vzájemná spolupráce podstatně efektivnější.”

“Od nového CRM systému jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s Microsoft Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí CRM. Díky chytrému offline režimu dokonce i v místech, kde není internetové připojení dostupné.”

Čtěte o dalším modulu Field Service

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Gold Microsoft Partner logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoMicrosoft Dynamics 365 logoPivotal CRM logoClickDimensions Certified Partner logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority