Microsoft Dynamics 365

Prodej, servis a marketing na platformě Microsoft cloud

Resco

Resco Mobile CRM

Mobilní aplikace Resco Mobile CRM poskytuje nepřetržitý online i offline přístup k datům v Microsoft Dynamics 365. Data jsou v rámci bezpečnosti přenášena přímo ze serveru do aplikace prostřednictvím standardních webových služeb společnosti Microsoft a ukládají se pouze do lokální paměti.
Resco Mobile CRM ocení všichni, kdo potřebují být při své práci mobilní.

Ukázka kalendáře v Resco CRM
Ukázka leadů v Resco CRM

Hlavní výhody

  • Plnohodnotný offline režim
  • Vlastní firemní vzhled, barva, logo, vlastní entity a pole
  • Zabudování obchodní logiky z Dynamics 365
  • Možnost provozu na všech zařízeních a platformách
  • Plánovač tras, interaktivní mapy, sledování polohy
  • Možnost podpisu, přidání fotografií, nahrávek a videí
  • Mobilní přehledy, grafy, seznamy
  • Kalendář včetně synchronizace více kalendářů
  • Snímač čárového i QR kódů
  • Integrace s Exchange, Gmail, Dropbox, OneDrive a SharePoint
Ukázka dashboardu v Resco CRM

Čtěte o dalším plug-in Marketingová automatizace

Novinky

Poskytujete jako firma zákaznickou podporu? Budujte loajalitu svých zákazníků s modulem Zákaznický servis!

Modul Dynamics 365 pro Customer Service nabízí díky inteligentním procesům personalizované služby zákazníkům. Vytvářejte samoobslužné webové portály dostupné kdykoliv a na jakémkoliv zařízení, komunikujte s klienty napříč různými komunikačními kanály a to v jednotném rozhraní, či posílejte zákazníkům dynamické průzkumy s možností dalších automatických workflow. Chcete vědět více? Přečtěte si, jaké jsou výhody modulu Zákaznický […]

Jsme finalistou soutěže Microsoft Awards 2019 za projekt ve společnosti Waterlogic

Společnost LLP CRM se stala finalistou 21. ročníku prestižní soutěže Microsoft Awards v kategorii Výroba a prodej, zpracovatelský průmysl a distribuce komodit. Ocenění získala za CRM a ERP projekt ve společnosti Waterlogic. Jedná se o soutěž o nejlepší projekty realizované partnery společnosti Microsoft. Po loňském vítězství s projektem ve společnosti Skanska Reality a.s. se letos LLP CRM dostala […]

Jste servisní společnost s častými výjezdy k vašim zákazníkům?

Vylepšete své podnikání s modulem Servis v terénu! Dynamics 365 pro Field Service je nástroj pro řízení servisních zakázek v terénu, který umožňuje proaktivní poskytování vašich služeb, efektivní plánování zdrojů i zakázek a minimalizuje počet výjezdů vašich techniků. Chcete vědět více? Přečtěte si, jaké jsou výhody modulu Servis v terénu. 12 May 2020

Gold Microsoft Partner logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoMicrosoft Dynamics 365 logoPivotal CRM logoClickDimensions Certified Partner logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority