Zabezpečení

Cloudové prostředí

Microsoft Dynamics 365 je provozován v cloudovém prostředí Azure, který spravuje poskytovatel cloudu. Vy spravujete svůj účet pomocí webového prohlížeče či mobilní aplikace. Veškerá data v Microsoft cloudu jsou geolokačně zálohována každý den a personál Microsoftu musí splňovat přísná kritéria pro dodržení bezpečnosti.

Mapa světa s geolokací uložení dat v Microsoft Cloud

Data a jejich
zabezpečení

Data jsou vaše

Zákaznická data jsou vaše, máte je kdykoliv dostupná a máte nad nimi plnou kontrolu. Více informací na Microsoft stránkách:

https://www.microsoft.com/cs-cz/trust-center/privacy/data-management

Kde jsou vaše data?

Data jsou uložena v datových centrech dle požadované geografické lokality. Samozřejmostí jsou kontrolní mechanizmy zabezpečení dat a dodržování předpisů. Více informací na Microsoft stránkách:

https://www.microsoft.com/cs-cz/trust-center/privacy/data-location

Kdo má přístup k vašim datům

Přístup k vašim datům a aplikacím je velmi hlídaný a omezený a podléhá přísným opatřením, která chrání data před neoprávněným přístupem. Více informací na Microsoft stránkách:

https://www.microsoft.com/cs-cz/trust-center/privacy/data-access

GDPR

Microsoft vám díky svým cloudovým aplikacím umožní snadno a rychle plnit požadavky na GDPR legislativu. Více informací na Microsoft stránkách:

https://www.microsoft.com/cs-cz/security

Zabezpečení aplikace

Aplikace Dynamics 365 má několik úrovní zabezpečení pro práci s daty:

  • Víceúrovňový přístup řízený pomocí uživatelských rolí
  • Přístup k datům pomocí skupin a týmů, které sdílejí oprávnění
  • Zabezpečení jednotlivých polí nebo hodnot v kombinaci s uživatelskými oprávněními

Zabezpečení je možné řešit na těchto úrovních:

  • Business Units
  • Security Roles
  • Hierarchy Security Models
  • Field Security Profiles
  • Users
  • Teams
Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClick Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority
Přehled nastavení cookies
LLP CRM logo

Při návštěvě jakékoli webové stránky se ukládají nebo načítají informace ve vašem prohlížeči, většinou ve formě souborů cookies. Tyto informace nastavují vaše preference a používají se k tomu, aby stránka fungovala tak, jak očekáváte. Poskytuje vám osobnější webový zážitek. Respektujeme vaše právo na soukromí a můžete se kdykoliv rozhodnout a nepovolit některé typy cookies. Níže si můžete změnit naše výchozí nastavení. Blokování některých cookies však může mít dopad na vaši zkušenost s webem.

Nezbytně nutné cookies

Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek a nelze je v našich systémech vypnout. Obvykle se nastavují pouze v reakci na vámi provedené akce, které požadujete jako například nastavení vašich předvoleb ochrany osobních údajů, přihlášení nebo vyplňování formulářů. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby vám tyto cookies zablokoval nebo vás na ně upozornil, ale některé části webu poté nebudou fungovat. Tyto cookies neukládají žádné osobní informace.

Funkční cookies a Cookies třetích stran

Funkční cookies umožňují webové stránce poskytovat vylepšenou funkčnost, přizpůsobení a personalizaci. Mohou být nastaveny námi nebo poskytovateli třetích stran jejichž služby jsme přidali na naše stránky. Pokud tyto soubory cookie nepovolíte, některé nebo všechny tyto služby nemusí fungovat správně.

Výkonnostní cookies

Výkonnostní soubory cookies nám umožňují počítat návštěvy a jejich aktivitu, abychom mohli měřit a zlepšovat výkonnost našeho webu (např. Google Analytics - pokročilá nastavení). Pomáhají nám zjistit, které stránky jsou nejoblíbenější a nejméně oblíbené, a jak se návštěvníci pohybují po webu. Všechny informace, které tyto soubory cookies shromažďují, jsou agregované, a proto anonymní.