Microsoft Dynamics 365

Prodej, servis a marketing na platformě Microsoft cloud

Ukázka Pivotal CRM na obrazovce laptopu

LLP plug-ins

Integrace s telefonní ústřednou

Jedná se o konektor (na straně serveru i klienta), který umožňuje interakci Microsoft Dynamics 365 s telefonní ústřednou zákazníka. Hlavní funkce zahrnují vytáčení hovoru přímo z aplikace, identifikaci volajícího včetně možnosti nastavení hierarchie zobrazení nalezených záznamů (v případě, že telefonní číslo je v CRM vícekrát) a možnost realizace hovorů na základě telefonních skriptů.

Správa souhlasů GDPR

Tato funkcionalita pokrývá celkovou problematiku správy souhlasů vázaných ke kontaktům, zájemcům nebo obchodním vztahům. Pokrývá všechny operace se souhlasy (žádost, udělení, odvolání) a definici různých typů souhlasů včetně doby trvání. Obsahuje i funkcionalitu „double opt-it“ pro automatické vygenerování žádosti a možnosti potvrzení přímo z emailu – včetně různých jazkových verzí šablon.

Schvalovací procesy

Obecná funkcionalita na definici a podporu schvalovacích procesů, které mohou být spuštěny jakoukoliv akcí v systému. Umožňuje flexibilní definici schvalovacích šablon (založených na rolích, hierarchii nebo vlastníkovi záznamu, který se má schvalovat). Schválení může být prováděno i na mobilním zařízení nebo může pocházet z integrace od třetí strany.

Generátor dokumentů

Umožňuje flexibilní tvorbu šablon dokumentů ve formátu MS Word včetně grafiky, podmínečných zobrazení sekcí, tabulek atd. Výstupní formát může být nastaven na doc, pdf nebo xls. Vytvořený dokument může být uložen jako příloha (Dynamics nebo Sharepoint) nebo může být odeslán jako příloha emailu.

Propojení na externí rejstříky

Soubor komponent, které umožňují kontrolu a obohacení dat z externích rejstříků – ARES pro Českou republiku, Finstat pro Slovensko a Optem pro Maďarsko. Umožňuje předvyplnění dat při zakládání nového záznamu nebo pravidelnou kontrolu dat pro zajištění jejich aktuálnosti.

Prospector konektor

Propojení na Prospector od Bizmachine jde o krok dále než u standardních rejstříků. Umožňuje definici vlastních indikátorů, které lze využít pro efektivnější segmentaci zákaznické báze.

Nástroj pro migraci dat (Data Migration Tool)

Tato aplikace je určena pro migraci dat do Microsoft Dynamics 365 z různých datových zdrojů. Umožňuje mapování atributů včetně definice převodní logiky, naplánování dávek přenosu a monitoring aktuálního stavu migrace. Nástroj rovněž obsahuje detailní log pro vyhodnocení úspěšnosti migrace.

Global Settings

Jedná se o obecné řešení postavené přímo na platformě Microsoft Dynamics 365, které umožňuje ukládání parametrů a proměnných, které jsou následně použity pro konfiguraci pluginů, workflow a jiných programových nástrojů platformy. Jejich nastavení rovněž umožňuje dávkové pravidelné spouštění workflow nad definovaným setem dat.

Externí načítač dat

Je nástroj, který umožňuje periodické načítání dat z externí databáze (MS SQL nebo Oracle). Zahrnuje uživatelské rozhraní pro mapování atributů a transformace ve formátu XML. Načítání může být naplánováno externí komponentou (služba Windows) nebo akcí v rámci systému.

Obecná webová služba 

Je integrační vrstva, která umožňuje výrazně jednodušší konektivitu Dynamics 365 ve formě SOAP webové služby nebo REST API. Může být nasazena do Azure nebo přímo v prostředí zákazníka. Veškeré operace jsou logovány do SQL databáze. Služba umožňuje čtení a zápis do všech entit Microsoft Dynamics 365 (včetně nově vytvořených).

Integrační konektor 

Je sada komponent (entit a aplikační logiky) v rámci systému Dynamics 365, která umožňuje integrační volání externích aplikací. Volání jsou spouštěna jakoukoli akcí v rámci Dynamics 365 (např. založení nového zákazníka). Logika obsahuje xml mapování atributů, plné logování a správu chyb. Dále nabízí přehled pro administrátory s monitoringem stavu jednotlivých rozhraní.

Upravitelná podmřížka (Custom Subgrid Plugin)

Přestože Microsoft Dynamics 365 obsahuje editovatelný subgrid, stále má omezení, které jsme vyřešili touto komponentou. Umožňuje založení a editaci návazných dat přímo na formuláři, zobrazení ve stromové struktuře a jejich sdružování.

Periodický spouštěč workflow

Je komponenta, která umožňuje naplánované spuštění pravidelných úloh pro aktualizaci dat. Obsahuje aplikační logiku, která na základě posledního spuštění a jeho výsledku naplánuje další běh procesu.

Detekce Duplicit

Standardní funkcionalita detekce duplicit v Dynamics 365 nezabrání vytvoření duplicitního záznamu (pouze uživatele upozorní na potenciální duplicitu). Vytvořili jsme tzv. tvrdý stop, který na základě stanovených kritérií jako např. shoda IČO nepovolí založení takového záznamu. Podmínky jsou konfigurovatelné v xml.

Čtěte o dalším plug-in Resco Mobile CRM

Novinky

Rychlá vizualizace dat z Power Apps a Dynamics 365

Microsoft představil nový způsob vizualizace dat z Power Apps a Dynamics 365 uložených v Dataverse. Jediným kliknutím Power BI automaticky vygeneruje sadu vizuálů, které můžete procházet a lépe tak porozumět svým datům. Podívejte se na postup, jak tuto funkci aktivovat včetně vizualizace zobrazení a filtrování původního zobrazení (v angličtině). Chcete poradit? Zeptejte se našich LLP […]

Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2022

Přejeme všem obchodním partnerům krásné Vánoce a hodně úspěchů v novém roce! Děkujeme Vám za důvěru a spolupráci. Tým LLP CRM

Integrace Microsoft Teams zpráv přímo do Dynamics 365 – dlouho očekávaná funkcionalita je tady!

Jako součást druhé vlny aktualizací pro rok 2021 vydal Microsoft novou funkcionalitu – integrovaný chat Microsoft Teams přímo v prostředí Dynamics 365, který umožní uživatelům snadno spolupracovat s ostatními zaměstnanci i s externími uživateli bez nutnosti přepínání mezi aplikacemi. Nová funkcionalita zahrnuje kromě možnosti chatovat s kolegy v rámci zakázky i mimo ní i propojení zpráv s konkrétními případy nebo […]

Nové CRM řešení přineslo firmě Up Česká republika významné zefektivnění práce obchodního oddělení a oddělení zákaznické podpory

Společnost Up Česká republika, s.r.o, která poskytuje motivační platformy a firemní benefity, nasadila CRM řešení Microsoft Dynamics 365 Sales Enterprise a Customer Service Enterprise včetně rozšiřující softwarové výbavy (Microsoft Office 365 E3 a Azure). Toto řešení pokrývá celý akviziční proces B2B zákazníků, retenci a péči o stávající zákazníky. O implementaci se postarala společnost LLP CRM. […]

Gold Microsoft Partner logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoMicrosoft Dynamics 365 logoPivotal CRM logoClickDimensions Certified Partner logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority