Microsoft Dynamics 365

Námi vyvinuté add-on řešení pro Dynamics 365

Ukázka Pivotal CRM na obrazovce laptopu

LLP plug-ins

Integrace s telefonní ústřednou

Jedná se o konektor (na straně serveru i klienta), který umožňuje interakci Microsoft Dynamics 365 s telefonní ústřednou zákazníka. Hlavní funkce zahrnují vytáčení hovoru přímo z aplikace, identifikaci volajícího včetně možnosti nastavení hierarchie zobrazení nalezených záznamů (v případě, že telefonní číslo je v CRM vícekrát) a možnost realizace hovorů na základě telefonních skriptů.

Správa souhlasů GDPR

Tato funkcionalita pokrývá celkovou problematiku správy souhlasů vázaných ke kontaktům, zájemcům nebo obchodním vztahům. Pokrývá všechny operace se souhlasy (žádost, udělení, odvolání) a definici různých typů souhlasů včetně doby trvání. Obsahuje i funkcionalitu „double opt-it“ pro automatické vygenerování žádosti a možnosti potvrzení přímo z emailu – včetně různých jazkových verzí šablon.

Schvalovací procesy

Obecná funkcionalita na definici a podporu schvalovacích procesů, které mohou být spuštěny jakoukoliv akcí v systému. Umožňuje flexibilní definici schvalovacích šablon (založených na rolích, hierarchii nebo vlastníkovi záznamu, který se má schvalovat). Schválení může být prováděno i na mobilním zařízení nebo může pocházet z integrace od třetí strany.

Generátor dokumentů

Umožňuje flexibilní tvorbu šablon dokumentů ve formátu MS Word včetně grafiky, podmínečných zobrazení sekcí, tabulek atd. Výstupní formát může být nastaven na doc, pdf nebo xls. Vytvořený dokument může být uložen jako příloha (Dynamics nebo Sharepoint) nebo může být odeslán jako příloha emailu.

Propojení na externí rejstříky

Soubor komponent, které umožňují kontrolu a obohacení dat z externích rejstříků – ARES pro Českou republiku, Finstat pro Slovensko a Optem pro Maďarsko. Umožňuje předvyplnění dat při zakládání nového záznamu nebo pravidelnou kontrolu dat pro zajištění jejich aktuálnosti.

Prospector konektor

Propojení na Prospector od Bizmachine jde o krok dále než u standardních rejstříků. Umožňuje definici vlastních indikátorů, které lze využít pro efektivnější segmentaci zákaznické báze.

Nástroj pro migraci dat (Data Migration Tool)

Tato aplikace je určena pro migraci dat do Microsoft Dynamics 365 z různých datových zdrojů. Umožňuje mapování atributů včetně definice převodní logiky, naplánování dávek přenosu a monitoring aktuálního stavu migrace. Nástroj rovněž obsahuje detailní log pro vyhodnocení úspěšnosti migrace.

Global Settings

Jedná se o obecné řešení postavené přímo na platformě Microsoft Dynamics 365, které umožňuje ukládání parametrů a proměnných, které jsou následně použity pro konfiguraci pluginů, workflow a jiných programových nástrojů platformy. Jejich nastavení rovněž umožňuje dávkové pravidelné spouštění workflow nad definovaným setem dat.

Externí načítač dat

Je nástroj, který umožňuje periodické načítání dat z externí databáze (MS SQL nebo Oracle). Zahrnuje uživatelské rozhraní pro mapování atributů a transformace ve formátu XML. Načítání může být naplánováno externí komponentou (služba Windows) nebo akcí v rámci systému.

Obecná webová služba 

Je integrační vrstva, která umožňuje výrazně jednodušší konektivitu Dynamics 365 ve formě SOAP webové služby nebo REST API. Může být nasazena do Azure nebo přímo v prostředí zákazníka. Veškeré operace jsou logovány do SQL databáze. Služba umožňuje čtení a zápis do všech entit Microsoft Dynamics 365 (včetně nově vytvořených).

Integrační konektor 

Je sada komponent (entit a aplikační logiky) v rámci systému Dynamics 365, která umožňuje integrační volání externích aplikací. Volání jsou spouštěna jakoukoli akcí v rámci Dynamics 365 (např. založení nového zákazníka). Logika obsahuje xml mapování atributů, plné logování a správu chyb. Dále nabízí přehled pro administrátory s monitoringem stavu jednotlivých rozhraní.

Upravitelná podmřížka (Custom Subgrid Plugin)

Přestože Microsoft Dynamics 365 obsahuje editovatelný subgrid, stále má omezení, které jsme vyřešili touto komponentou. Umožňuje založení a editaci návazných dat přímo na formuláři, zobrazení ve stromové struktuře a jejich sdružování.

Periodický spouštěč workflow

Je komponenta, která umožňuje naplánované spuštění pravidelných úloh pro aktualizaci dat. Obsahuje aplikační logiku, která na základě posledního spuštění a jeho výsledku naplánuje další běh procesu.

Detekce duplicit

Standardní funkcionalita detekce duplicit v Dynamics 365 nezabrání vytvoření duplicitního záznamu (pouze uživatele upozorní na potenciální duplicitu). Vytvořili jsme tzv. tvrdý stop, který na základě stanovených kritérií jako např. shoda IČO nepovolí založení takového záznamu. Podmínky jsou konfigurovatelné v xml.

Čtěte o dalším plug-in Resco Mobile CRM

Novinky

Důležitá aktualizace pro uživatele Microsoft Dynamics 365: změny v licencování

Dne 1. října 2024 vstoupí v platnost změny v licencování Microsoft Dynamics 365. Jedná se o první úpravu cen za více než pět let, která odráží významná vylepšení a nové funkce, které byly do platformy přidány během tohoto období. Klíčové změny v cenách: Tyto zvýšené ceny se budou vztahovat globálně na nové i stávající zákazníky při […]

Tři klíčové oblasti, které nejčastěji zdokonalujeme pro naše zákazníky

V LLP CRM usilujeme o to, aby každá interakce s Vašimi zákazníky byla co nejplynulejší a nejefektivnější. Podívejte se, na které oblasti se zaměřujeme, aby bylo vaše podnikání a komunikace se zákazníky co nejsnadnější. A co vaše firma? Podělte se o své zkušenosti a pojďme společně diskutovat, jak mohou naše řešení podpořit i růst vaší […]

Rozšiřte potenciál Dynamics 365 s LLP CRM Pluginy

Představujeme sérii našich LLP CRM pluginů, které jsou připraveny modernizovat váš způsob práce s Dynamics 365. Naše pluginy vám budou nejen usnadňovat práci, ale zároveň rozšíří možnosti, jak s vašimi daty pracovat. Posuňte vaše CRM dále s našimi dalšími pluginy, které máme v zásobě. Chcete vědět více? Kontaktujte nás. Duben 2024

Vychytávky modulu Zákaznický servis v systému Dynamics 365

Máme pro vás sérii videí, ve kterých postupně představujeme různé vychytávky a tipy modulu Customer Service pro Dynamics 365. Pokud již v tomto modulu pracujete nebo o něm zatím uvažujete, budeme rádi, když se necháte inspirovat. První čtyři videa jsou již ke shlédnutí na našem YouTube kanálu. Funkcionalita směrování požadavků vám ukáže, jak zrychlit a zefektivnit proces […]

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority