Microsoft Dynamics 365
Propojení všech potřebných aplikací v Dynamics 365
Technologie
Platforma Dynamics 365 + Cloud
Cílem Dynamics 365 je propojení všech potřebných podnikových aplikací využívaných pro zákaznickou podporu, obchod a práci v terénu v jeden celek. Synergie těchto oblastí významně zvyšuje produktivitu a urychluje komunikaci se zákazníky i mezi zaměstnanci.
Rozdíly mezi ERP a CRM systémy mizí a rozšiřují se o aplikace, které uživatelé dobře znají a denně používají (Outlook, Excel, včetně pokročilé analytiky, reportingu a internetu věcí). Vše funguje ve stabilním a bezpečném prostředí Azure.
Řešení Dynamics 365 výrazně snižuje náklady na integraci informačních systémů. Firmy mají konečně možnost poskládat jednotlivé části přesně do takového celku, jaký právě potřebují.
Výhody Microsoft Dynamics 365
Využívání sofistikovaného cloudového řešení formou pronájmu – software jako služba (SaaS) přináší následující benefity:
Možnost pracovat na cestách i z domova
Data jsou dostupná kdekoliv a z jakéhokoliv mobilního zařízení, i v lokalitách bez dostupnosti internetu.
Rychlé a jednoduché pořízení
Všechny aplikace potřebné pro podnikání lze pořídit rychle a jednoduše online bez složitých procesů implementace.
Snadná přizpůsobitelnost
Díky provázanosti s mnoha aplikacemi a možnostem vytváření vlastních aplikací prostřednictvím platformy Azure můžete svůj software jednoduše rozšiřovat a rozvíjet kdykoliv potřebujete.
Úspora nákladů na pořízení a provoz
Díky SaaS platíte pouze měsíční poplatek za aktivní uživatele jen těch aplikací, které skutečně využíváte.
Integrace na produkty Microsoft
Nyní jsou všechny produkty společnosti Microsoft hostovány v cloudu a tak je jejich integrace snazší.
Outlook & Exchange online
Aplikace Dynamics 365 pro aplikaci Outlook umožňuje uživatelům sledovat e-maily, aplikovat šablony z aplikace Dynamics 365, připojovat články knowledge base, vytvářet úkoly a přístup k záznamům Dynamics 365 z aplikace Outlook.
SharePoint
SharePoint slouží pro ukládání dokumentů a jeho integrace s aplikací Dynamics 365 by měla být pro všechny, kdo chtějí ukládat dokumenty proti záznamům ve formátu Dynamics 365, bezchybným řešením. SharePoint má i levnější úložiště.
OneDrive
OneDrive vám umožní pracovat s dokumenty soukromě. Nedokončené dokumenty a koncepty mohou být uloženy v systému OneDrive, kde budou automaticky synchronizovány se všemi zařízeními se systémem OneDrive, což vám umožní prohlížet a upravovat dokumenty na cestách.
OneNote
OneNote je jeden z největších nástrojů produktivity, který umožňuje ukládat a sdílet texty, fotografie, videa, hlasové nahrávky – vše v jednom notebooku. S integrací Dynamics 365 můžete mít kartu OneNote pro každý jednotlivý záznam.
Excel
Integrace Excelu s aplikací Dynamics 365 umožňuje export/import dat, vytváření Excel šablon z existujících dat a aktualizaci dat v Dynamics CRM přímo z aplikace Excel pomocí pracovních tabulek a tabulek Dynamics.
Power BI
Microsoft Power BI je nástroj pro reporting a vykazování. Shromažďuje data z různých zdrojů a používá je k vytváření bohatých vizualizací a interaktivních zpráv. Integrace vám umožní snadno vkládat vizualizace Power BI do vašich osobních dashboardů Dynamics 365 a opačně.
Microsoft Teams
Teams se zaměřují především na práci ve skupině tím, že spojují e-maily, konverzace, soubory a dokumenty pod jedním pracovním prostorem. Je to ideální nástroj pro týmy, které spolupracují na jednom projektu, aby vše udržely na jednom místě.
Propojení s Microsoft
AZURE a AI
Cortana
Cortana je umělá inteligence společnosti Microsoft, která pracuje na pozadí všech jejich aplikací. Díky integraci s Dynamics 365 a Office 365 získává Cortana informace z vašeho kalendáře o nadcházejících schůzkách včetně upozornění, kdy odejít na další schůzku nebo zavolat zákazníkovi.
Pomocník se vztahy a emaily
Tento nástroj sleduje aktivity, emaily a interakce a podle toho vytváří akční karty, které poskytují přehledné informace uživatelům o důležitých termínech, datech či milnících.
Office Delve
Office Delve využívá Azure Machine Learning a prohledává všechny dokumenty a zjišťuje, jak s nimi pracujete. Šetří čas vyhledáváním příslušných dokumentů nebo textů podle jejich relevance.