Dynamics 365 Reporting

Dodávejte klíčové informace s Dynamics 365 Reporting

Ukázka Pivotal CRM na obrazovce laptopu

Dynamics 365 Reporting

Pro reporting platformy Dynamics 365 lze využít mnoho integrovaných nástrojů společnosti Microsoft, které umí poskytovat důležité informace pro vaše obchodní rozhodování a řízení společností. Nejčastěji při našich implementacích využíváme tyto nástroje:

Dashboardy

Microsoft Dynamics 365 dashboardy jsou přehledy seznamů zobrazení, grafů, webových zdrojů, iFrames a přehledů organizace, které mohou poskytnout například informace o webových stránkách, které můžete upravit tak, aby zobrazovaly klíčové ukazatele výkonu a další důležitá data.

Pohledy, grafy a pokročilé vyhledávání

K základním nástrojům pro reporting v Dynamics 365 patří také Pohledy, Grafy a Pokročilé vyhledávání, které vám umožní vyhledávat a vizualizovat jakákoliv data v Dynamics 365 a následně s nimi uživatelsky pracovat.

Power BI

Microsoft Power BI je cloudový analytický nástroj, který je propojen s Dynamics 365  pro snadné zobrazení a analýzu dat, umožňující pokročilé sdílení poznatků mezi uživateli. Microsoft Power BI dashboardy poskytují uživatelům ucelený pohled na jejich nejdůležitější ukazatele na jednom místě. Mimo dat z Dynamics 365 je možné k Power BI připojit jakýkoliv datový zdroj (ERP, Google Analytics, Knihu jízd, atd.)
Více info: https://powerbi.microsoft.com/cs-cz/

Excelové reporty

Pokud stále používáte reporty v MS Excel, máte možnost dynamicky exportovat jakákoliv data z Dynamics 365 do kontingenčních tabulek v MS Excel s přímým propojením na data v Dynamics 365, což vám umožní aktualizaci dat vašich reportů přímo z Excelu.

Dynamics 365 Customer Insights

Poznejte lépe své zákazníky propojením zákaznických dat z různých transakčních, behaviorálních a pozorovacích zdrojů a vytvořte 360-stupňový pohled na zákazníka pomocí Dynamics 365 Insights. Tyto přehledy vám umožní zacílit své aktivity přímo na zákazníka.
Customer Insights umožňují každé organizaci sjednotit a pochopit zákaznická data a využít je pro inteligentní přehledy a akce.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-us/ai/customer-insights/

Dynamics 365 Sales Insights

Dynamics 365 Sales Insights umožňují obchodníkům budování ziskových vztahů se zákazníky prostřednictvím osobního zapojení. Díky Dynamics 365 for Sales obchodníci vědí, které aktivity jsou ty nejlepší.
Vestavěné funkce pro obchodní manažery jsou speciálně navrženy tak, aby jim pomohly inteligentně řídit jejich týmy, aktivně koučovat obchodníky a rychle odpovídat na jejich nejdůležitější otázky.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-us/sales/overview/

Dynamics 365 Customer Service Insights

Dynamics 365 Customer Service Insights (https://csi.ai.dynamics.com) poskytují přehledné informace o kritických metrikách výkonu, provozních datech a vytvářejících se trendech z vašeho zákaznického systému. Vestavěné dashboardy, interaktivní grafy a vizuální filtry poskytují náhledy podpůrných provozních dat napříč kanály a oblastmi, jejichž vylepšení vám pomůže rychle vyhodnotit a reagovat na klíčové ukazatele výkonu (KPI) a úrovně spokojenosti zákazníků.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-gb/customer-service/capabilities/

Dynamics 365 Customer Insights

Podívejte se na video, jak Customer Insights pomáhají organizacím sjednotit data napříč různými zdroji, aby získaly jednotný pohled na zákazníka.

Dynamics 365 Reporting module video

Řekli o nás

“Hledali jsme komplexní systém, který by pokryl obchodní procesy ve skupině a zároveň bychom jej mohli postupně nasadit i v dalších státech, kde jako firma působíme. Cílem bylo také podpořit náš budoucí růst a být připravený na nové akvizice a fúze. Další silnou preferencí byl flexibilní měsíční model pronájmu typu SaaS bez velkých kapitálových investic do naší interní infrastruktury. Dynamics 365 se všemi doplňky se ukázal jako vhodné řešení schopné tuto podmínku splnit. Děkuji celému týmu LLP za spolupráci při implementaci v ČR a Maďarsku a nepochybuji o tom, že náš společný projekt ve Francii bude také úspěšný. Vyzdvihl bych vysokou kvalitu konzultantů a vstřícnou podporu, se kterou jsem se po celou dobu spolupráce setkával.“

“Díky novému CRM se výrazně snížila zátěž IT oddělení a podařilo se nám radikálně zrychlit řešení požadavků na úpravy. Nemluvě o tom, že 80% těchto změnových požadavků dokáže vyřešit náš byznys administrátor.”

“Výsledek celého CRM projektu dopadl nad očekávání dobře. Činnosti, které jsme dříve řešili s pomocí různých externích aplikací, nyní můžeme provádět v jednom integrovaném prostředí a máme přehled o činnosti všech našich poboček po celém světě. Příjemně mě překvapila invence, kterou společnost LLP CRM vyvíjela od začátku spolupráce z vlastní iniciativy. Díky tomu jsme se dopracovali k řadě nových funkcí a vylepšení, které ani nebyly součástí původní zadávací dokumentace.”

„Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli investovat prostředky do CRM, bylo povzbudit ochotu sdílet informace mezi obchodními týmy napříč naší korporací. Na spolupráci s LLP oceňuji zejména lidský přístup, vstřícnost a mnohaleté zkušenosti se zaváděním CRM.“

“S LLP jsem byl po celou dobu realizace projektu v úzkém kontaktu, protože jsem za firmu MEGA řídil zavádění CRM do podnikového informačního systému. Mohu zcela odpovědně prohlásit, že implementace byla zvládnuta s profesionální erudicí. A výsledkem bylo, že se MEGA nemusela v žádné fázi projektu strachovat o termíny. I individuální úpravy CRM na míru naší společnosti byly řešeny operativně a k naší spokojenosti.”

Čtěte o dalším modulu Finance

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority