Dynamics 365 Reporting

Dodávejte klíčové informace s Dynamics 365 Reporting

Ukázka Pivotal CRM na obrazovce laptopu

Dynamics 365 Reporting

Pro reporting platformy Dynamics 365 lze využít mnoho integrovaných nástrojů společnosti Microsoft, které umí poskytovat důležité informace pro vaše obchodní rozhodování a řízení společností. Nejčastěji při našich implementacích využíváme tyto nástroje:

Dashboardy

Microsoft Dynamics 365 dashboardy jsou přehledy seznamů zobrazení, grafů, webových zdrojů, iFrames a přehledů organizace, které mohou poskytnout například informace o webových stránkách, které můžete upravit tak, aby zobrazovaly klíčové ukazatele výkonu a další důležitá data.

Pohledy, grafy a pokročilé vyhledávání

K základním nástrojům pro reporting v Dynamics 365 patří také Pohledy, Grafy a Pokročilé vyhledávání, které vám umožní vyhledávat a vizualizovat jakákoliv data v Dynamics 365 a následně s nimi uživatelsky pracovat.

Power BI

Microsoft Power BI je cloudový analytický nástroj, který je propojen s Dynamics 365  pro snadné zobrazení a analýzu dat, umožňující pokročilé sdílení poznatků mezi uživateli. Microsoft Power BI dashboardy poskytují uživatelům ucelený pohled na jejich nejdůležitější ukazatele na jednom místě. Mimo dat z Dynamics 365 je možné k Power BI připojit jakýkoliv datový zdroj (ERP, Google Analytics, Knihu jízd, atd.)
Více info: https://powerbi.microsoft.com/cs-cz/

Excelové reporty

Pokud stále používáte reporty v MS Excel, máte možnost dynamicky exportovat jakákoliv data z Dynamics 365 do kontingenčních tabulek v MS Excel s přímým propojením na data v Dynamics 365, což vám umožní aktualizaci dat vašich reportů přímo z Excelu.

Dynamics 365 Customer Insights

Poznejte lépe své zákazníky propojením zákaznických dat z různých transakčních, behaviorálních a pozorovacích zdrojů a vytvořte 360-stupňový pohled na zákazníka pomocí Dynamics 365 Insights. Tyto přehledy vám umožní zacílit své aktivity přímo na zákazníka.
Customer Insights umožňují každé organizaci sjednotit a pochopit zákaznická data a využít je pro inteligentní přehledy a akce.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-us/ai/customer-insights/

Dynamics 365 Sales Insights

Dynamics 365 Sales Insights umožňují obchodníkům budování ziskových vztahů se zákazníky prostřednictvím osobního zapojení. Díky Dynamics 365 for Sales obchodníci vědí, které aktivity jsou ty nejlepší.
Vestavěné funkce pro obchodní manažery jsou speciálně navrženy tak, aby jim pomohly inteligentně řídit jejich týmy, aktivně koučovat obchodníky a rychle odpovídat na jejich nejdůležitější otázky.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-us/sales/overview/

Dynamics 365 Customer Service Insights

Dynamics 365 Customer Service Insights (https://csi.ai.dynamics.com) poskytují přehledné informace o kritických metrikách výkonu, provozních datech a vytvářejících se trendech z vašeho zákaznického systému. Vestavěné dashboardy, interaktivní grafy a vizuální filtry poskytují náhledy podpůrných provozních dat napříč kanály a oblastmi, jejichž vylepšení vám pomůže rychle vyhodnotit a reagovat na klíčové ukazatele výkonu (KPI) a úrovně spokojenosti zákazníků.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-gb/customer-service/capabilities/

Dynamics 365 Customer Insights

Podívejte se na video, jak Customer Insights pomáhají organizacím sjednotit data napříč různými zdroji, aby získaly jednotný pohled na zákazníka.

Dynamics 365 Reporting modul - video

Řekli o nás

“Implementace CRM řešení Dynamics 365 společností LLP CRM nebyla pro Scanii jednorázovou záležitostí vzhledem k ambici komplexního řešení pro řízení obchodu integrujících několik dalších firemních systémů tak, aby obchodník měl všechny potřebné informace na jednom místě. Vzhledem ke klíčové roli CRM vývoj nikdy nekončí, nicméně si dovolím říct, že v průběhu času společně s LLP CRM se nám podařilo naplnit ambici, kterou jsme s řešením Dynamics 365 měli. Obchodníci v celém regionu CER (Central European Region) dostali nástroj zvyšující jejich informovanost o zákazníkovi a možnost efektivnější práce s ním, jejich nadřízení pak nad tím postavené BI. Jelikož obchod se v našem oboru odehrává primárně v terénu, někteří obchodníci oceňují práci se CRM přes mobilní aplikaci. Naším nejbližším cílem je využít CRM Dynamics 365 pro nově vznikající call centrum.“

“Microsoft Dynamics CRM nás mile překvapil svou schopností se přizpůsobit i těm nejdrobnějším požadavkům. Pokud se budeme bavit o řešení na míru, je právě toto řešení tím nejlepším příkladem.” “Pozitivně hodnotím, že kromě technologického partnera jsme získali i zkušeného mentora pro oblast obchodu a marketingu, který nikdy neztrácí tah na branku.” “Management chtěl vždy vědět a vidět, co se ve firmě děje. To nám také umožnil Microsoft Dynamics CRM, který se díky profesionální práci a úsilí LLP stal efektivním a přesným nástrojem pro řízení byznysu.”

“Od nového CRM systému jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s Microsoft Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí CRM. Díky chytrému offline režimu dokonce i v místech, kde není internetové připojení dostupné.”

“Hledali jsme komplexní systém, který by pokryl obchodní procesy ve skupině a zároveň bychom jej mohli postupně nasadit i v dalších státech, kde jako firma působíme. Cílem bylo také podpořit náš budoucí růst a být připravený na nové akvizice a fúze. Další silnou preferencí byl flexibilní měsíční model pronájmu typu SaaS bez velkých kapitálových investic do naší interní infrastruktury. Dynamics 365 se všemi doplňky se ukázal jako vhodné řešení schopné tuto podmínku splnit. Děkuji celému týmu LLP za spolupráci při implementaci v ČR a Maďarsku a nepochybuji o tom, že náš společný projekt ve Francii bude také úspěšný. Vyzdvihl bych vysokou kvalitu konzultantů a vstřícnou podporu, se kterou jsem se po celou dobu spolupráce setkával.“

“Pečlivě jsme zvažovali, jaký CRM systém a jakého implementačního partnera si zvolit. Nakonec jsme si vybrali LLP Group pro její silné reference v oblasti financí. LLP nám jako ideální řešení nabídla Microsoft Dynamics CRM 2013, jež nabízí intuitivní uživatelské rozhraní jak na počítačích, tak v mobilních zařízeních.”

Čtěte o dalším modulu Finance

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Gold Microsoft Partner logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoMicrosoft Dynamics 365 logoPivotal CRM logoClickDimensions Certified Partner logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority