Dynamics 365 Reporting

Dodávejte klíčové informace s Dynamics 365 Reporting

Dynamics 365 Reporting

Pro reporting platformy Dynamics 365 lze využít mnoho integrovaných nástrojů společnosti Microsoft, které umí poskytovat důležité informace pro vaše obchodní rozhodování a řízení společností. Nejčastěji při našich implementacích využíváme tyto nástroje:

Dashboardy

Microsoft Dynamics 365 dashboardy jsou přehledy seznamů zobrazení, grafů, webových zdrojů, iFrames a přehledů organizace, které mohou poskytnout například informace o webových stránkách, které můžete upravit tak, aby zobrazovaly klíčové ukazatele výkonu a další důležitá data.

Pohledy, grafy a pokročilé vyhledávání

K základním nástrojům pro reporting v Dynamics 365 patří také Pohledy, Grafy a Pokročilé vyhledávání, které vám umožní vyhledávat a vizualizovat jakákoliv data v Dynamics 365 a následně s nimi uživatelsky pracovat.

Power BI

Microsoft Power BI je cloudový analytický nástroj, který je propojen s Dynamics 365  pro snadné zobrazení a analýzu dat, umožňující pokročilé sdílení poznatků mezi uživateli. Microsoft Power BI dashboardy poskytují uživatelům ucelený pohled na jejich nejdůležitější ukazatele na jednom místě. Mimo dat z Dynamics 365 je možné k Power BI připojit jakýkoliv datový zdroj (ERP, Google Analytics, Knihu jízd, atd.)
Více info: https://powerbi.microsoft.com/cs-cz/

Excelové reporty

Pokud stále používáte reporty v MS Excel, máte možnost dynamicky exportovat jakákoliv data z Dynamics 365 do kontingenčních tabulek v MS Excel s přímým propojením na data v Dynamics 365, což vám umožní aktualizaci dat vašich reportů přímo z Excelu.

Dynamics 365 Customer Insights

Poznejte lépe své zákazníky propojením zákaznických dat z různých transakčních, behaviorálních a pozorovacích zdrojů a vytvořte 360-stupňový pohled na zákazníka pomocí Dynamics 365 Insights. Tyto přehledy vám umožní zacílit své aktivity přímo na zákazníka.
Customer Insights umožňují každé organizaci sjednotit a pochopit zákaznická data a využít je pro inteligentní přehledy a akce.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-us/ai/customer-insights/

Dynamics 365 Sales Insights

Dynamics 365 Sales Insights umožňují obchodníkům budování ziskových vztahů se zákazníky prostřednictvím osobního zapojení. Díky Dynamics 365 for Sales obchodníci vědí, které aktivity jsou ty nejlepší.
Vestavěné funkce pro obchodní manažery jsou speciálně navrženy tak, aby jim pomohly inteligentně řídit jejich týmy, aktivně koučovat obchodníky a rychle odpovídat na jejich nejdůležitější otázky.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-us/ai/sales-insights/

Dynamics 365 Customer Service Insights

Dynamics 365 Customer Service Insights (https://csi.ai.dynamics.com) poskytují přehledné informace o kritických metrikách výkonu, provozních datech a vytvářejících se trendech z vašeho zákaznického systému. Vestavěné dashboardy, interaktivní grafy a vizuální filtry poskytují náhledy podpůrných provozních dat napříč kanály a oblastmi, jejichž vylepšení vám pomůže rychle vyhodnotit a reagovat na klíčové ukazatele výkonu (KPI) a úrovně spokojenosti zákazníků.
Další informace na https://dynamics.microsoft.com/en-gb/ai/customer-service-insights/

Dynamics 365 Customer Insights

Podívejte se na video, jak Customer Insights pomáhají organizacím sjednotit data napříč různými zdroji, aby získaly jednotný pohled na zákazníka.

Řekli o nás

“Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.”

“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”

“S LLP jsem byl po celou dobu realizace projektu v úzkém kontaktu, protože jsem za firmu MEGA řídil zavádění CRM do podnikového informačního systému. Mohu zcela odpovědně prohlásit, že implementace byla zvládnuta s profesionální erudicí. A výsledkem bylo, že se MEGA nemusela v žádné fázi projektu strachovat o termíny. I individuální úpravy CRM na míru naší společnosti byly řešeny operativně a k naší spokojenosti.”

“Navzdory omezenému rozpočtu nám společnost LLP CRM dodala kompletní CRM řešení s bohatou aplikační nadstavbou, které splňuje veškeré požadavky kladené na moderní systém řízení vztahů se zákazníky. Díky Zákaznickému portálu a kompletní digitalizaci celého pojistného procesu ušetří veterinář spoustu času a navíc získává jistotu, že platbu za provedené zákroky obdrží na svůj účet v garantovaném čase do 24h.”

“LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků.”

Čtěte o dalším modulu Finance

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority