Novinky

Vychytávky modulu Zákaznický servis v systému Dynamics 365

Máme pro vás sérii videí, ve kterých postupně představujeme různé vychytávky a tipy modulu Customer Service pro Dynamics 365. Pokud již v tomto modulu pracujete nebo o něm zatím uvažujete, budeme rádi, když se necháte inspirovat. První čtyři videa jsou již ke shlédnutí na našem YouTube kanálu.

Funkcionalita směrování požadavků vám ukáže, jak zrychlit a zefektivnit proces přiřazování požadavků jednotlivým řešitelům.

Integrace Dynamics 365 s MS Teams umožňuje přidat další řešitele bez nutnosti zdlouhavého předávání detailů a historie o daném případu.

SLA (Service Level Agreement) je jedna z funkcí modulu Customer Service, prostřednictvím které můžete měřit rychlost zodpovězení dotazů svých zákazníků a zároveň nad tím reportovat.

Správa a využití znalostní báze umožňuje sdílení informací v rámci týmu a zároveň publikaci článků na partnerském nebo zákaznickém portálu, čímž se urychluje a zkvalitňuje komunikace se zákazníky.

Chcete se na něco zeptat nebo nám něco sdělit? Neváhejte nás kontaktovat, případně nám zanechte u videí svůj komentář!

Březen 2024

Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority