Dynamics 365 pro Field Service

Maximální efektivita řízení servisních techniků při minimálních nákladech

Ukázka Dynamics 365 na obrazovce laptopu

Dynamics 365 pro Field Service

Podnikový software pro komplexní řízení servisních zakázek v terénu určený pro servisní společnosti, které provádějí práci u zákazníka.

  • Minimalizujte výjezdy techniků – pošlete k zákazníkovi toho správného pracovníka se správnými znalostmi a vybavením
  • Aktuální a sdílené informace na jednom místě v reálném čase
  • Využijte výhody umělé inteligence, smíšené reality a internetu věcí

Hlavní
funkcionality

Dynamics 365 Remote Assist

Podívejte se na video, jak modernizovat řízení servisních zakázek v terénu, abyste mohli co nejlépe využít svůj čas a peníze.

Ukázka Dynamics 365 modulu Servis v terénu

Řekli o nás

„Spuštění aplikace Customer Service Hub zefektivnilo práci nad požadavky našich zákazníků. Současně mi umožnilo získat online přístup k datům pro následnou analýzu požadavků a reagování na potřeby našich klientů a také detailnější přehled o práci týmu.“

“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

“Po dobu výběrového řízení i samotné implementace jsme měli možnost seznámit se s týmem odborníků, který zvládal plnit naše očekávání a požadavky. Tým společnosti LLP byl flexibilní a vysoce profesionální, čímž byla vzájemná spolupráce podstatně efektivnější.”

„LLP CRM již od začátku projektu velmi dobře pochopila naše potřeby. Její konzultanti prokázali vysokou úroveň flexibility a zaměření na řešení, a tím posunuli naši organizaci na vyšší úroveň. Komunikace a spolupráce funguje na výbornou. Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service nám pomohli změnit způsob poskytování zákaznických služeb a zároveň nám během roll-outu poskytovali podporu, díky které dnes můžeme považovat systém za «náš vlastní».“ … „Nový CRM systém nám pomáhá mít lepší přehled o zákaznících a tím k nim přistupovat více individuálně. Získání transparentnosti je přínosné nejen v kontaktu se zákazníkem, ale také z hlediska řízení týmu zákaznických služeb.“

Čtěte o dalším modulu Sales Force Automation

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Gold Microsoft Partner logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoMicrosoft Dynamics 365 logoPivotal CRM logoClickDimensions Certified Partner logo

Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority