Dynamics 365 pro Field Service
Maximální efektivita řízení servisních techniků při minimálních nákladech
Dynamics 365 pro Field Service
Podnikový software pro komplexní řízení servisních zakázek v terénu určený pro servisní společnosti, které provádějí práci u zákazníka.
- Minimalizujte výjezdy techniků – pošlete k zákazníkovi toho správného pracovníka se správnými znalostmi a vybavením
- Aktuální a sdílené informace na jednom místě v reálném čase
- Využijte výhody umělé inteligence, smíšené reality a internetu věcí
Hlavní
funkcionality
Plánování zdrojů a zakázek
Generování pracovních příkazů/zakázek přímo z emailů, objednávek, telefonních hovorů, webových portálů, servisních smluv, atd.
Přirazení zakázek technikům podle odbornosti, polohy, priority, atd. pomocí interaktivní plánovací vývěsky
Všechny zakázky včetně produktů, majetku zákazníka a smluv na jednom místě v reálném čase
Zákaznický portál s přístupem k otevřeným i dokončeným případům
Automatizované textové zprávy a telefonní hovory o každém kroku servisní zakázky
Identifikace klíčových rolí v týmu
Reporting
Přehledy servisních zakázek, vyřešených případů a jejich vyhodnocení
Uživatelské dashboardy přímo v CRM
Možnost měřit a vyhodnocovat práci techniků a čas strávený u zákazníka
Reporty pro rozpracované zakázky
Pokročilý reporting v Power BI
Mobilní přístup technika
Univerzální mobilní aplikace pro všechny zařízení a platformy
Online nebo offline zpracování servisních případů včetně focení a podpisu servisního listu na mobilním zařízení
Přehledný kalendář s informacemi o pracovních příkazech, zákaznících a pokynech pro techniky
Propojení pracovních příkazů s historií servisu, servisními smlouvami, instalacemi zařízení, informacemi o náhradních dílech a cenách
Automatizace a optimalizace tras díky napojení na Goole mapy a dopravní hlášení
Servisní smlouvy
Tvorba a správa smluv včetně automatického generování pracovních příkazů a určení priorit
Propojení smluv, ceníků, instalovaných produktů, servisních návštěv a záruk
Tvorba plánů smluv (týdenní, měsíční návštěvy, atd.)
Generování faktur přímo v systému po uzavření pracovního příkazu
Sklady a skladové hospodářství
Automatická aktualizace skladových zásob a jejich historie napříč lokalitami v reálném čase
Online sledování pohybu dílů od objednávky až po instalaci
Skladové deníky slouží jako hlavní kniha pro změny zásob a můžete jednoduše sledovat jednotlivé typy zásob (Dostupné, Na skladě, Objednané a Přidělené)
Internet of Things – IoT
Kombinace diagnostiky IoT, plánování, správy aktiv a zásoby
Detekování, odstraňování a řešení problémů na dálku
Provádění včasné prediktivní a preventivní údržby
Identifikace a řešení problémů ještě dříve, než se o nich zákazníci dozvědí
Řekli o nás
“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”
Lenka Doláková
ICT manažer
EICHLER COMPANY
“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”
Tomáš Vravko
Projektový manažer
LASCAM
„Nové CRM řešení Dynamics 365 přineslo vyšší transparentnost celého obchodního procesu a zefektivnění získávaní aktuálních přehledů o vývoji prodejů v 15 zemích Beck & Pollitzer, kde byl systém implementován. LLP CRM prokázala velmi dobré znalosti v řízení celého projektu i dílčích úpravách. CRM systém nám zajištuje kompletní obchodní proces od poptávky, přes nabídku, objednávku až po uzavření kontraktu, včetně celého lead managementu.“
Tomáš Franc
Customer Engagement Solution Manager
Beck & Pollitzer Czech
“Skanska Reality se rozhodla nasadit profesionální CRM systém pro optimalizaci komunikace makléřů se zákazníky a zefektivnění procesů. Na základě interní rešerše v ostatních zemích, kde Skanska v oblasti developmentu a prodeje rezidenčních nemovitostí působí, nakonec zvolila Microsoft Dynamics CRM. V tříkolovém výběrovém řízení si pak pro jeho implementaci vybrala společnost LLP Group, která jako jediná prokázala dostatečné know-how v oblasti prodeje bytových nemovitostí i schopnosti upravit systém na míru komplexním firemním procesům.”
Ondřej Beneš
Acquisition and Research Specialist
Skanska
„Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli investovat prostředky do CRM, bylo povzbudit ochotu sdílet informace mezi obchodními týmy napříč naší korporací. Na spolupráci s LLP oceňuji zejména lidský přístup, vstřícnost a mnohaleté zkušenosti se zaváděním CRM.“
Pavel Dvořáček
Business Project Manager
Foxconn
Čtěte o dalším modulu Sales Force Automation
Konzultace
S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.