Dynamics 365 pro Field Service

Maximální efektivita řízení servisních techniků při minimálních nákladech

Dynamics 365 pro Field Service

Podnikový software pro komplexní řízení servisních zakázek v terénu určený pro servisní společnosti, které provádějí práci u zákazníka.

  • Minimalizujte výjezdy techniků – pošlete k zákazníkovi toho správného pracovníka se správnými znalostmi a vybavením
  • Aktuální a sdílené informace na jednom místě v reálném čase
  • Využijte výhody umělé inteligence, smíšené reality a internetu věcí

Hlavní
funkcionality

Dynamics 365 Remote Assist

Podívejte se na video, jak modernizovat řízení servisních zakázek v terénu, abyste mohli co nejlépe využít svůj čas a peníze.

Modul Servis v terénu - obrázek pro video

Řekli o nás

“Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.”

“Microsoft Dynamics CRM, který u nás implementoval tým LLP, ušetřil naší firmě desítky milionů korun, radikálním způsobem zjednodušil práci, zrychlil řešení zákaznických požadavků a zvýšil bezpečnost dat uvnitř systému.”

“Skanska Reality se rozhodla nasadit profesionální CRM systém pro optimalizaci komunikace makléřů se zákazníky a zefektivnění procesů. Na základě interní rešerše v ostatních zemích, kde Skanska v oblasti developmentu a prodeje rezidenčních nemovitostí působí, nakonec zvolila Microsoft Dynamics CRM. V tříkolovém výběrovém řízení si pak pro jeho implementaci vybrala společnost LLP Group, která jako jediná prokázala dostatečné know-how v oblasti prodeje bytových nemovitostí i schopnosti upravit systém na míru komplexním firemním procesům.”

“Od nového CRM systému jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s Microsoft Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí CRM. Díky chytrému offline režimu dokonce i v místech, kde není internetové připojení dostupné.”

“Po dobu výběrového řízení i samotné implementace jsme měli možnost seznámit se s týmem odborníků, který zvládal plnit naše očekávání a požadavky. Tým společnosti LLP byl flexibilní a vysoce profesionální, čímž byla vzájemná spolupráce podstatně efektivnější.”

Čtěte o dalším modulu Sales Force Automation

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Gold Microsoft Partner logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoMicrosoft Dynamics 365 logoPivotal CRM logoClickDimensions Certified Partner logo

Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority