Dynamics 365 pro Field Service
Maximální efektivita řízení servisních techniků při minimálních nákladech
Dynamics 365 pro Field Service
Podnikový software pro komplexní řízení servisních zakázek v terénu určený pro servisní společnosti, které provádějí práci u zákazníka.
- Minimalizujte výjezdy techniků – pošlete k zákazníkovi toho správného pracovníka se správnými znalostmi a vybavením
- Aktuální a sdílené informace na jednom místě v reálném čase
- Využijte výhody umělé inteligence, smíšené reality a internetu věcí
Hlavní
funkcionality
Plánování zdrojů a zakázek
Generování pracovních příkazů/zakázek přímo z emailů, objednávek, telefonních hovorů, webových portálů, servisních smluv, atd.
Přirazení zakázek technikům podle odbornosti, polohy, priority, atd. pomocí interaktivní plánovací vývěsky
Všechny zakázky včetně produktů, majetku zákazníka a smluv na jednom místě v reálném čase
Zákaznický portál s přístupem k otevřeným i dokončeným případům
Automatizované textové zprávy a telefonní hovory o každém kroku servisní zakázky
Identifikace klíčových rolí v týmu
Reporting
Přehledy servisních zakázek, vyřešených případů a jejich vyhodnocení
Uživatelské dashboardy přímo v CRM
Možnost měřit a vyhodnocovat práci techniků a čas strávený u zákazníka
Reporty pro rozpracované zakázky
Pokročilý reporting v Power BI
Mobilní přístup technika
Univerzální mobilní aplikace pro všechny zařízení a platformy
Online nebo offline zpracování servisních případů včetně focení a podpisu servisního listu na mobilním zařízení
Přehledný kalendář s informacemi o pracovních příkazech, zákaznících a pokynech pro techniky
Propojení pracovních příkazů s historií servisu, servisními smlouvami, instalacemi zařízení, informacemi o náhradních dílech a cenách
Automatizace a optimalizace tras díky napojení na Goole mapy a dopravní hlášení
Servisní smlouvy
Tvorba a správa smluv včetně automatického generování pracovních příkazů a určení priorit
Propojení smluv, ceníků, instalovaných produktů, servisních návštěv a záruk
Tvorba plánů smluv (týdenní, měsíční návštěvy, atd.)
Generování faktur přímo v systému po uzavření pracovního příkazu
Sklady a skladové hospodářství
Automatická aktualizace skladových zásob a jejich historie napříč lokalitami v reálném čase
Online sledování pohybu dílů od objednávky až po instalaci
Skladové deníky slouží jako hlavní kniha pro změny zásob a můžete jednoduše sledovat jednotlivé typy zásob (Dostupné, Na skladě, Objednané a Přidělené)
Internet of Things – IoT
Kombinace diagnostiky IoT, plánování, správy aktiv a zásoby
Detekování, odstraňování a řešení problémů na dálku
Provádění včasné prediktivní a preventivní údržby
Identifikace a řešení problémů ještě dříve, než se o nich zákazníci dozvědí
Řekli o nás
“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”
Lenka Doláková
ICT manažer
EICHLER COMPANY
“LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků.”
Luděk Lhotka
Sales Manager
Efaflex
„Spuštění aplikace Customer Service Hub zefektivnilo práci nad požadavky našich zákazníků. Současně mi umožnilo získat online přístup k datům pro následnou analýzu požadavků a reagování na potřeby našich klientů a také detailnější přehled o práci týmu.“
Jana Gollová
Ředitelka zákaznické podpory
Up Česká republika, s.r.o.
“Od nového CRM systému jsme očekávali zejména zefektivnění našich obchodních procesů a poprodejních aktivit. Microsoft Dynamics CRM Online nám díky provázanosti s Microsoft Office a SharePoint Online zásadně usnadnil práci a zkrátil čas, který věnujeme tvorbě nabídek a jiných obchodních dokumentů. Díky profesionálnímu přístupu společnosti LLP a správné implementaci CRM je náš obchodní tým produktivnější a naši obchodníci tráví více času v terénu, kde pracují s mobilní verzí CRM. Díky chytrému offline režimu dokonce i v místech, kde není internetové připojení dostupné.”
Irena Palátová
Ředitelka
Protech SpT
“Microsoft Dynamics CRM nám umožnil neuvěřitelně zkrátit čas pro získání kompletní a správné informace o všech Treasury klientech. Mít ‚vše v jednom‘ nám otevřelo prostor pro zvýšení produktivity a dynamiky růstu celé banky. Teprve spuštění aplikace nám ukázalo, kde jsme měli rezervy a jaká operační rizika a rizika ztráty dat banka dosud podstupovala. Rád bych poděkoval firmě LLP Prague za excelentní a profesionální přístup k implementaci systému a řízení celého projektu, které vedlo k dodržení všech domluvených termínů i plánovaného rozpočtu.”
Pavel Truchlý
Treasury Product Manager
Raiffeisenbank
Čtěte o dalším modulu Sales Force Automation
Konzultace
S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.