Dynamics 365 pro Field Service
Maximální efektivita řízení servisních techniků při minimálních nákladech
Dynamics 365 pro Field Service
Podnikový software pro komplexní řízení servisních zakázek v terénu určený pro servisní společnosti, které provádějí práci u zákazníka.
- Minimalizujte výjezdy techniků – pošlete k zákazníkovi toho správného pracovníka se správnými znalostmi a vybavením
- Aktuální a sdílené informace na jednom místě v reálném čase
- Využijte výhody umělé inteligence, smíšené reality a internetu věcí
Hlavní
funkcionality
Plánování zdrojů a zakázek
Generování pracovních příkazů/zakázek přímo z emailů, objednávek, telefonních hovorů, webových portálů, servisních smluv, atd.
Přirazení zakázek technikům podle odbornosti, polohy, priority, atd. pomocí interaktivní plánovací vývěsky
Všechny zakázky včetně produktů, majetku zákazníka a smluv na jednom místě v reálném čase
Zákaznický portál s přístupem k otevřeným i dokončeným případům
Automatizované textové zprávy a telefonní hovory o každém kroku servisní zakázky
Identifikace klíčových rolí v týmu
Reporting
Přehledy servisních zakázek, vyřešených případů a jejich vyhodnocení
Uživatelské dashboardy přímo v CRM
Možnost měřit a vyhodnocovat práci techniků a čas strávený u zákazníka
Reporty pro rozpracované zakázky
Pokročilý reporting v Power BI
Mobilní přístup technika
Univerzální mobilní aplikace pro všechny zařízení a platformy
Online nebo offline zpracování servisních případů včetně focení a podpisu servisního listu na mobilním zařízení
Přehledný kalendář s informacemi o pracovních příkazech, zákaznících a pokynech pro techniky
Propojení pracovních příkazů s historií servisu, servisními smlouvami, instalacemi zařízení, informacemi o náhradních dílech a cenách
Automatizace a optimalizace tras díky napojení na Goole mapy a dopravní hlášení
Servisní smlouvy
Tvorba a správa smluv včetně automatického generování pracovních příkazů a určení priorit
Propojení smluv, ceníků, instalovaných produktů, servisních návštěv a záruk
Tvorba plánů smluv (týdenní, měsíční návštěvy, atd.)
Generování faktur přímo v systému po uzavření pracovního příkazu
Sklady a skladové hospodářství
Automatická aktualizace skladových zásob a jejich historie napříč lokalitami v reálném čase
Online sledování pohybu dílů od objednávky až po instalaci
Skladové deníky slouží jako hlavní kniha pro změny zásob a můžete jednoduše sledovat jednotlivé typy zásob (Dostupné, Na skladě, Objednané a Přidělené)
Internet of Things – IoT
Kombinace diagnostiky IoT, plánování, správy aktiv a zásoby
Detekování, odstraňování a řešení problémů na dálku
Provádění včasné prediktivní a preventivní údržby
Identifikace a řešení problémů ještě dříve, než se o nich zákazníci dozvědí
Řekli o nás
„Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli investovat prostředky do CRM, bylo povzbudit ochotu sdílet informace mezi obchodními týmy napříč naší korporací. Na spolupráci s LLP oceňuji zejména lidský přístup, vstřícnost a mnohaleté zkušenosti se zaváděním CRM.“
Pavel Dvořáček
Business Project Manager
Foxconn
“Po dobu výběrového řízení i samotné implementace jsme měli možnost seznámit se s týmem odborníků, který zvládal plnit naše očekávání a požadavky. Tým společnosti LLP byl flexibilní a vysoce profesionální, čímž byla vzájemná spolupráce podstatně efektivnější.”
Jiří Jelínek
Obchodní ředitel
Konica Minolta
“Pečlivě jsme zvažovali, jaký CRM systém a jakého implementačního partnera si zvolit. Nakonec jsme si vybrali LLP Group pro její silné reference v oblasti financí. LLP nám jako ideální řešení nabídla Microsoft Dynamics CRM 2013, jež nabízí intuitivní uživatelské rozhraní jak na počítačích, tak v mobilních zařízeních.”
Martin Beneš
Vedoucí analytik
sAutoleasing
“Hledali jsme komplexní systém, který by pokryl obchodní procesy ve skupině a zároveň bychom jej mohli postupně nasadit i v dalších státech, kde jako firma působíme. Cílem bylo také podpořit náš budoucí růst a být připravený na nové akvizice a fúze. Další silnou preferencí byl flexibilní měsíční model pronájmu typu SaaS bez velkých kapitálových investic do naší interní infrastruktury. Dynamics 365 se všemi doplňky se ukázal jako vhodné řešení schopné tuto podmínku splnit. Děkuji celému týmu LLP za spolupráci při implementaci v ČR a Maďarsku a nepochybuji o tom, že náš společný projekt ve Francii bude také úspěšný. Vyzdvihl bych vysokou kvalitu konzultantů a vstřícnou podporu, se kterou jsem se po celou dobu spolupráce setkával.“
Mgr. Lukáš Vildman
Projektový ředitel
skupina Waterlogic
“Navzdory omezenému rozpočtu nám společnost LLP CRM dodala kompletní CRM řešení s bohatou aplikační nadstavbou, které splňuje veškeré požadavky kladené na moderní systém řízení vztahů se zákazníky. Díky Zákaznickému portálu a kompletní digitalizaci celého pojistného procesu ušetří veterinář spoustu času a navíc získává jistotu, že platbu za provedené zákroky obdrží na svůj účet v garantovaném čase do 24h.”
Jan Moravec
Business Architect
PetLine
Čtěte o dalším modulu Sales Force Automation
Konzultace
S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.