Dynamics 365 pro Field Service
Maximální efektivita řízení servisních techniků při minimálních nákladech

Dynamics 365 pro Field Service
Podnikový software pro komplexní řízení servisních zakázek v terénu určený pro servisní společnosti, které provádějí práci u zákazníka.
- Minimalizujte výjezdy techniků – pošlete k zákazníkovi toho správného pracovníka se správnými znalostmi a vybavením
- Aktuální a sdílené informace na jednom místě v reálném čase
- Využijte výhody umělé inteligence, smíšené reality a internetu věcí
Hlavní
funkcionality
Plánování zdrojů a zakázek
Generování pracovních příkazů/zakázek přímo z emailů, objednávek, telefonních hovorů, webových portálů, servisních smluv, atd.
Přirazení zakázek technikům podle odbornosti, polohy, priority, atd. pomocí interaktivní plánovací vývěsky
Všechny zakázky včetně produktů, majetku zákazníka a smluv na jednom místě v reálném čase
Zákaznický portál s přístupem k otevřeným i dokončeným případům
Automatizované textové zprávy a telefonní hovory o každém kroku servisní zakázky
Identifikace klíčových rolí v týmu
Reporting
Přehledy servisních zakázek, vyřešených případů a jejich vyhodnocení
Uživatelské dashboardy přímo v CRM
Možnost měřit a vyhodnocovat práci techniků a čas strávený u zákazníka
Reporty pro rozpracované zakázky
Pokročilý reporting v Power BI
Mobilní přístup technika
Univerzální mobilní aplikace pro všechny zařízení a platformy
Online nebo offline zpracování servisních případů včetně focení a podpisu servisního listu na mobilním zařízení
Přehledný kalendář s informacemi o pracovních příkazech, zákaznících a pokynech pro techniky
Propojení pracovních příkazů s historií servisu, servisními smlouvami, instalacemi zařízení, informacemi o náhradních dílech a cenách
Automatizace a optimalizace tras díky napojení na Goole mapy a dopravní hlášení
Servisní smlouvy
Tvorba a správa smluv včetně automatického generování pracovních příkazů a určení priorit
Propojení smluv, ceníků, instalovaných produktů, servisních návštěv a záruk
Tvorba plánů smluv (týdenní, měsíční návštěvy, atd.)
Generování faktur přímo v systému po uzavření pracovního příkazu
Sklady a skladové hospodářství
Automatická aktualizace skladových zásob a jejich historie napříč lokalitami v reálném čase
Online sledování pohybu dílů od objednávky až po instalaci
Skladové deníky slouží jako hlavní kniha pro změny zásob a můžete jednoduše sledovat jednotlivé typy zásob (Dostupné, Na skladě, Objednané a Přidělené)
Internet of Things – IoT
Kombinace diagnostiky IoT, plánování, správy aktiv a zásoby
Detekování, odstraňování a řešení problémů na dálku
Provádění včasné prediktivní a preventivní údržby
Identifikace a řešení problémů ještě dříve, než se o nich zákazníci dozvědí
Řekli o nás
“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”
Tomáš Vravko
Projektový manažer
LASCAM

“Hledali jsme komplexní systém, který by pokryl obchodní procesy ve skupině a zároveň bychom jej mohli postupně nasadit i v dalších státech, kde jako firma působíme. Cílem bylo také podpořit náš budoucí růst a být připravený na nové akvizice a fúze. Další silnou preferencí byl flexibilní měsíční model pronájmu typu SaaS bez velkých kapitálových investic do naší interní infrastruktury. Dynamics 365 se všemi doplňky se ukázal jako vhodné řešení schopné tuto podmínku splnit. Děkuji celému týmu LLP za spolupráci při implementaci v ČR a Maďarsku a nepochybuji o tom, že náš společný projekt ve Francii bude také úspěšný. Vyzdvihl bych vysokou kvalitu konzultantů a vstřícnou podporu, se kterou jsem se po celou dobu spolupráce setkával.“
Mgr. Lukáš Vildman
Projektový ředitel
skupina Waterlogic

“Výsledek celého CRM projektu dopadl nad očekávání dobře. Činnosti, které jsme dříve řešili s pomocí různých externích aplikací, nyní můžeme provádět v jednom integrovaném prostředí a máme přehled o činnosti všech našich poboček po celém světě. Příjemně mě překvapila invence, kterou společnost LLP CRM vyvíjela od začátku spolupráce z vlastní iniciativy. Díky tomu jsme se dopracovali k řadě nových funkcí a vylepšení, které ani nebyly součástí původní zadávací dokumentace.”
Klára Mikulášová
CRM & Business Systems Coordinator
Dormer Pramet

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”
Lenka Doláková
ICT manažer
EICHLER COMPANY

“S LLP jsem byl po celou dobu realizace projektu v úzkém kontaktu, protože jsem za firmu MEGA řídil zavádění CRM do podnikového informačního systému. Mohu zcela odpovědně prohlásit, že implementace byla zvládnuta s profesionální erudicí. A výsledkem bylo, že se MEGA nemusela v žádné fázi projektu strachovat o termíny. I individuální úpravy CRM na míru naší společnosti byly řešeny operativně a k naší spokojenosti.”
Pavel Novák
Marketing Manager
Mega

Čtěte o dalším modulu Sales Force Automation
Konzultace
S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.




