Dynamics 365 pro Sales Force Automation
Proměňte obchodní vztahy ve výnosy díky Dynamics 365 Sales Force Automation
Dynamics 365 pro Sales Force Automation
Sales Force Automation (SFA) řešení postavené na platformě Dynamics 365 a Resco nabízí bohatou funkčnost napříč všemi aspekty Sales Force Automation a Retail Execution. Řešení přispívá k dosažení významné konkurenční výhody a vede ke zvýšení prodeje. Má také významný dopad na každodenní prodejní operace řídících pracovníků společnosti. Řešení pro koncové uživatele je plně offline.
Plánování prodeje
Denní plánování
Plánování návštěv zákazníků a dalších obchodních i neobchodních aktivit s ohledem na provoz v jednotlivých lokalitách
Standardní návštěvy, mapy a používání GPS pomáhají při plánování, optimalizaci trasy a sledování týmu v terénu
Stanovení a sledování pracovní doby a času konkrétních návštěv
Správa území
Pomáhá budovat organizační strukturu prodejních sil
Přidělování zdrojů jednotlivým prodejním kanálům
Tvorba map pro vizualizaci území a účtů
Plánování činností
Krátkodobé a dlouhodobé plánování činností
Zobrazování úrovně priority u aktivit (včetně značek aktivity s barevným kódem)
Sledování servisních hovorů, telefonních hovorů, e-mailů, atd.
Plná funkčnost pro automatické plánování
Funkce správy kontaktů
Umožňuje obchodním zástupcům snadno spravovat kontakty se zákazníky
Správa účtů a segmentace
Pomáhá strukturovat účty maloobchodníků spravovaných externími systémy
Vizuálně bohaté sestavy dle vlastních kritérií
Správa potenciálního zákazníka
Správa podle úrovně priority, kategorie segmentu nebo stavu
Realizace v místě prodeje
Přehledy návštěvníků
Klíčovým rysem, který odlišuje řešení SFA od běžného CRM, je schopnost vést uživatele přednastavenými kroky podle vašich obchodních potřeb: průzkumy, kontrola skladů, výpisy, slevové akce, sekundární umístění, cíle a úkoly.
Scénáře návštěv se mohou lišit v závislosti na typu zákazníka nebo obchodní roli – obchodní návštěva, akvizice nového zákazníka, merchandising, ambulantní prodej atd.
Příjem objednávky
Správa prodejních dokladů umožňuje konfigurovat více typů dokumentů zpracovávaných mezi různými obchodními partnery. Nejběžnějšími jsou objednávky, vratky a faktury, ale v Sales Force Automation Mobile Touch je možné vytvořit mnoho dalších dokladů
Monitorování přímo v prodejně
Monitorování v prodejnách umožňuje vytváření dotazníků týkajících se KPI, jako je dostupnost, stav zásob, prostor pro vystavení zboží a další.
Rozpoznávání obrazu
Rozpoznávání obrazu zlepšuje audity obchodů díky automatizaci procesu sběru dat přímo v regálech se zbožím.
Propagace
Funkce Propagace umožňuje poskytnout prodejnímu týmu všechny nástroje, které potřebuje k prezentaci propagačních akcí a následnému přijímání objednávek.
Smlouvy
Snadné vytvoření a sledování smluv.
Dlouhodobý majetek
Umožňuje obchodním zástupcům kontrolovat oběh majetku.
Kontrola nákladů a rozpočtování
Kontrola nákladů a rozpočtování jsou klíčové pro předcházení nadměrným nákladům obchodního týmu.
Inventář
Pomáhá zajistit, aby se vzorky nebo materiály POS dostaly k těm správným zákazníkům.
Správa úkolů
Umožňuje vytvářet úkoly jedním kliknutím pro ostatní uživatele nebo back office přímo v SFA.
Výkonnost prodeje a efektivita prodeje
Audit hovorů
Audit hovorů poskytuje manažerům v terénu možnost přezkoumat jednotlivé hovory a zaznamenat jakékoli nesrovnalosti mezi výsledky zaznamenanými prodejcem a situací v prodejně zjištěnou během auditu.
Knowledge management
Knowledge management umožňuje snadný přístup k multimediálním souborům. Podporuje efektivní přenos znalostí v rámci prodejních sil.
KPI ukazatele
KPI ukazatele dávají obchodním zástupcům okamžitý přehled o klíčových aspektech jejich dosažených výsledků.
Podpora multimédií
Multimediální podpora poskytuje přístup k databázi audiovizuálních materiálů.
Čtěte o dalším modulu Project Service Automation
Konzultace
S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.