Dynamics 365 pro Sales Force Automation

Proměňte obchodní vztahy ve výnosy díky Dynamics 365 Sales Force Automation

Manažer dotýkající se obrazovky notebooku

Dynamics 365 pro Sales Force Automation

Sales Force Automation (SFA) řešení postavené na platformě Dynamics 365 a Resco nabízí bohatou funkčnost napříč všemi aspekty Sales Force Automation a Retail Execution. Řešení přispívá k dosažení významné konkurenční výhody a vede ke zvýšení prodeje. Má také významný dopad na každodenní prodejní operace řídících pracovníků společnosti. Řešení pro koncové uživatele je plně offline.

Plánování prodeje

Denní plánování

Plánování návštěv zákazníků a dalších obchodních i neobchodních aktivit s ohledem na provoz v jednotlivých lokalitách  

Standardní návštěvy, mapy a používání GPS pomáhají při plánování, optimalizaci trasy a sledování týmu v terénu

Stanovení a sledování pracovní doby a času konkrétních návštěv

Správa území

Pomáhá budovat organizační strukturu prodejních sil

Přidělování zdrojů jednotlivým prodejním kanálům

Tvorba map pro vizualizaci území a účtů

Plánování činností

Krátkodobé a dlouhodobé plánování činností

Zobrazování úrovně priority u aktivit (včetně značek aktivity s barevným kódem)

Sledování servisních hovorů, telefonních hovorů, e-mailů, atd.

Plná funkčnost pro automatické plánování



Funkce správy kontaktů

Umožňuje obchodním zástupcům snadno spravovat kontakty se zákazníky

Správa účtů a segmentace

Pomáhá strukturovat účty maloobchodníků spravovaných externími systémy

Vizuálně bohaté sestavy dle vlastních kritérií

Správa potenciálního zákazníka

Správa podle úrovně priority, kategorie segmentu nebo stavu

Realizace v místě prodeje

Přehledy návštěvníků
Klíčovým rysem, který odlišuje řešení SFA od běžného CRM, je schopnost vést uživatele přednastavenými kroky podle vašich obchodních potřeb: průzkumy, kontrola skladů, výpisy, slevové akce, sekundární umístění, cíle a úkoly.

Scénáře návštěv se mohou lišit v závislosti na typu zákazníka nebo obchodní roli – obchodní návštěva, akvizice nového zákazníka, merchandising, ambulantní prodej atd.

Příjem objednávky
Správa prodejních dokladů umožňuje konfigurovat více typů dokumentů zpracovávaných mezi různými obchodními partnery. Nejběžnějšími jsou objednávky, vratky a faktury, ale v Sales Force Automation Mobile Touch je možné vytvořit mnoho dalších dokladů

Monitorování přímo v prodejně
Monitorování v prodejnách umožňuje vytváření dotazníků týkajících se KPI, jako je dostupnost, stav zásob, prostor pro vystavení zboží a další.

Rozpoznávání obrazu
Rozpoznávání obrazu zlepšuje audity obchodů díky automatizaci procesu sběru dat přímo v regálech se zbožím.

Propagace
Funkce Propagace umožňuje poskytnout prodejnímu týmu všechny nástroje, které potřebuje k prezentaci propagačních akcí a následnému přijímání objednávek.

Smlouvy
Snadné vytvoření a sledování smluv.

Dlouhodobý majetek
Umožňuje obchodním zástupcům kontrolovat oběh majetku.

Kontrola nákladů a rozpočtování
Kontrola nákladů a rozpočtování jsou klíčové pro předcházení nadměrným nákladům obchodního týmu.

Inventář
Pomáhá zajistit, aby se vzorky nebo materiály POS dostaly k těm správným zákazníkům.

Správa úkolů
Umožňuje vytvářet úkoly jedním kliknutím pro ostatní uživatele nebo back office přímo v SFA.

Výkonnost prodeje a efektivita prodeje

Audit hovorů

Audit hovorů poskytuje manažerům v terénu možnost přezkoumat jednotlivé hovory a zaznamenat jakékoli nesrovnalosti mezi výsledky zaznamenanými prodejcem a situací v prodejně zjištěnou během auditu.

Knowledge management

Knowledge management umožňuje snadný přístup k multimediálním souborům. Podporuje efektivní přenos znalostí v rámci prodejních sil.

KPI ukazatele

KPI ukazatele dávají obchodním zástupcům okamžitý přehled o klíčových aspektech jejich dosažených výsledků.

Podpora multimédií

Multimediální podpora poskytuje přístup k databázi audiovizuálních materiálů.

Řekli o nás

“S LLP jsem byl po celou dobu realizace projektu v úzkém kontaktu, protože jsem za firmu MEGA řídil zavádění CRM do podnikového informačního systému. Mohu zcela odpovědně prohlásit, že implementace byla zvládnuta s profesionální erudicí. A výsledkem bylo, že se MEGA nemusela v žádné fázi projektu strachovat o termíny. I individuální úpravy CRM na míru naší společnosti byly řešeny operativně a k naší spokojenosti.”

„Naším cílem bylo spojit a zefektivnit řízení obchodu a marketingu včetně napojení na další systémy, které ve společnosti dlouhodobě využíváme. Hledali jsme řešení, u kterého zároveň nebude problém jeho rozšiřitelnost do budoucna. Zkušenosti našich uživatelů potvrzují, že jsme si nemohli zvolit lépe.“

“Náš partner LLP CRM nám v několika ohledech významně pomohl otevřít brány pro budoucí růst našich obchodních aktivit a tím i firmy jako celku. Velkým přínosem je pro nás zejména souhrnný pohled na aktuální činnost lidí a vývoj obchodních případů. Celkově nám CRM přineslo zefektivnění prodejního i nákupního procesu a schopnost zrychlit generovaní nabídek o 40%. Jsem hrdý na to, že můžeme v systému jednoduše sledovat veškeré obchodní, technické a backoffice procesy napříč našimi třemi společnostmi.”

“Navzdory omezenému rozpočtu nám společnost LLP CRM dodala kompletní CRM řešení s bohatou aplikační nadstavbou, které splňuje veškeré požadavky kladené na moderní systém řízení vztahů se zákazníky. Díky Zákaznickému portálu a kompletní digitalizaci celého pojistného procesu ušetří veterinář spoustu času a navíc získává jistotu, že platbu za provedené zákroky obdrží na svůj účet v garantovaném čase do 24h.”

“Implementace CRM řešení Dynamics 365 společností LLP CRM nebyla pro Scanii jednorázovou záležitostí vzhledem k ambici komplexního řešení pro řízení obchodu integrujících několik dalších firemních systémů tak, aby obchodník měl všechny potřebné informace na jednom místě. Vzhledem ke klíčové roli CRM vývoj nikdy nekončí, nicméně si dovolím říct, že v průběhu času společně s LLP CRM se nám podařilo naplnit ambici, kterou jsme s řešením Dynamics 365 měli. Obchodníci v celém regionu CER (Central European Region) dostali nástroj zvyšující jejich informovanost o zákazníkovi a možnost efektivnější práce s ním, jejich nadřízení pak nad tím postavené BI. Jelikož obchod se v našem oboru odehrává primárně v terénu, někteří obchodníci oceňují práci se CRM přes mobilní aplikaci. Naším nejbližším cílem je využít CRM Dynamics 365 pro nově vznikající call centrum.“

Čtěte o dalším modulu Project Service Automation

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClick Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority
Přehled nastavení cookies
LLP CRM logo

Při návštěvě jakékoli webové stránky se ukládají nebo načítají informace ve vašem prohlížeči, většinou ve formě souborů cookies. Tyto informace nastavují vaše preference a používají se k tomu, aby stránka fungovala tak, jak očekáváte. Poskytuje vám osobnější webový zážitek. Respektujeme vaše právo na soukromí a můžete se kdykoliv rozhodnout a nepovolit některé typy cookies. Níže si můžete změnit naše výchozí nastavení. Blokování některých cookies však může mít dopad na vaši zkušenost s webem.

Nezbytně nutné cookies

Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek a nelze je v našich systémech vypnout. Obvykle se nastavují pouze v reakci na vámi provedené akce, které požadujete jako například nastavení vašich předvoleb ochrany osobních údajů, přihlášení nebo vyplňování formulářů. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby vám tyto cookies zablokoval nebo vás na ně upozornil, ale některé části webu poté nebudou fungovat. Tyto cookies neukládají žádné osobní informace.

Funkční cookies a Cookies třetích stran

Funkční cookies umožňují webové stránce poskytovat vylepšenou funkčnost, přizpůsobení a personalizaci. Mohou být nastaveny námi nebo poskytovateli třetích stran jejichž služby jsme přidali na naše stránky. Pokud tyto soubory cookie nepovolíte, některé nebo všechny tyto služby nemusí fungovat správně.

Výkonnostní cookies

Výkonnostní soubory cookies nám umožňují počítat návštěvy a jejich aktivitu, abychom mohli měřit a zlepšovat výkonnost našeho webu (např. Google Analytics - pokročilá nastavení). Pomáhají nám zjistit, které stránky jsou nejoblíbenější a nejméně oblíbené, a jak se návštěvníci pohybují po webu. Všechny informace, které tyto soubory cookies shromažďují, jsou agregované, a proto anonymní.