Dynamics 365 pro Sales Force Automation

Proměňte obchodní vztahy ve výnosy díky Dynamics 365 Sales Force Automation

Dynamics 365 pro Sales Force Automation

Sales Force Automation (SFA) řešení postavené na platformě Dynamics 365 a Resco nabízí bohatou funkčnost napříč všemi aspekty Sales Force Automation a Retail Execution. Řešení přispívá k dosažení významné konkurenční výhody a vede ke zvýšení prodeje. Má také významný dopad na každodenní prodejní operace řídících pracovníků společnosti. Řešení pro koncové uživatele je plně offline.

Plánování prodeje

Denní plánování

Plánování návštěv zákazníků a dalších obchodních i neobchodních aktivit s ohledem na provoz v jednotlivých lokalitách  

Standardní návštěvy, mapy a používání GPS pomáhají při plánování, optimalizaci trasy a sledování týmu v terénu

Stanovení a sledování pracovní doby a času konkrétních návštěv

Správa území

Pomáhá budovat organizační strukturu prodejních sil

Přidělování zdrojů jednotlivým prodejním kanálům

Tvorba map pro vizualizaci území a účtů

Plánování činností

Krátkodobé a dlouhodobé plánování činností

Zobrazování úrovně priority u aktivit (včetně značek aktivity s barevným kódem)

Sledování servisních hovorů, telefonních hovorů, e-mailů, atd.

Plná funkčnost pro automatické plánování



Funkce správy kontaktů

Umožňuje obchodním zástupcům snadno spravovat kontakty se zákazníky

Správa účtů a segmentace

Pomáhá strukturovat účty maloobchodníků spravovaných externími systémy

Vizuálně bohaté sestavy dle vlastních kritérií

Správa potenciálního zákazníka

Správa podle úrovně priority, kategorie segmentu nebo stavu

Realizace v místě prodeje

Přehledy návštěvníků
Klíčovým rysem, který odlišuje řešení SFA od běžného CRM, je schopnost vést uživatele přednastavenými kroky podle vašich obchodních potřeb: průzkumy, kontrola skladů, výpisy, slevové akce, sekundární umístění, cíle a úkoly.

Scénáře návštěv se mohou lišit v závislosti na typu zákazníka nebo obchodní roli – obchodní návštěva, akvizice nového zákazníka, merchandising, ambulantní prodej atd.

Příjem objednávky
Správa prodejních dokladů umožňuje konfigurovat více typů dokumentů zpracovávaných mezi různými obchodními partnery. Nejběžnějšími jsou objednávky, vratky a faktury, ale v Sales Force Automation Mobile Touch je možné vytvořit mnoho dalších dokladů

Monitorování přímo v prodejně
Monitorování v prodejnách umožňuje vytváření dotazníků týkajících se KPI, jako je dostupnost, stav zásob, prostor pro vystavení zboží a další.

Rozpoznávání obrazu
Rozpoznávání obrazu zlepšuje audity obchodů díky automatizaci procesu sběru dat přímo v regálech se zbožím.

Propagace
Funkce Propagace umožňuje poskytnout prodejnímu týmu všechny nástroje, které potřebuje k prezentaci propagačních akcí a následnému přijímání objednávek.

Smlouvy
Snadné vytvoření a sledování smluv.

Dlouhodobý majetek
Umožňuje obchodním zástupcům kontrolovat oběh majetku.

Kontrola nákladů a rozpočtování
Kontrola nákladů a rozpočtování jsou klíčové pro předcházení nadměrným nákladům obchodního týmu.

Inventář
Pomáhá zajistit, aby se vzorky nebo materiály POS dostaly k těm správným zákazníkům.

Správa úkolů
Umožňuje vytvářet úkoly jedním kliknutím pro ostatní uživatele nebo back office přímo v SFA.

Výkonnost prodeje a efektivita prodeje

Audit hovorů

Audit hovorů poskytuje manažerům v terénu možnost přezkoumat jednotlivé hovory a zaznamenat jakékoli nesrovnalosti mezi výsledky zaznamenanými prodejcem a situací v prodejně zjištěnou během auditu.

Knowledge management

Knowledge management umožňuje snadný přístup k multimediálním souborům. Podporuje efektivní přenos znalostí v rámci prodejních sil.

KPI ukazatele

KPI ukazatele dávají obchodním zástupcům okamžitý přehled o klíčových aspektech jejich dosažených výsledků.

Podpora multimédií

Multimediální podpora poskytuje přístup k databázi audiovizuálních materiálů.

Řekli o nás

“Skanska Reality se rozhodla nasadit profesionální CRM systém pro optimalizaci komunikace makléřů se zákazníky a zefektivnění procesů. Na základě interní rešerše v ostatních zemích, kde Skanska v oblasti developmentu a prodeje rezidenčních nemovitostí působí, nakonec zvolila Microsoft Dynamics CRM. V tříkolovém výběrovém řízení si pak pro jeho implementaci vybrala společnost LLP Group, která jako jediná prokázala dostatečné know-how v oblasti prodeje bytových nemovitostí i schopnosti upravit systém na míru komplexním firemním procesům.”

“Od Microsoft Dynamics CRM máme velká očekávání, která jsme museli skloubit s dosavadní praxí a firemními procesy tak, aby používání robustnějšího systému nezatěžovalo samotnou obchodní činnost. To byl taktéž jeden z důležitých úkolů pro LLP konzultanty, kteří navrhli jednotlivá přizpůsobení systému. Makléři díky tomu mají kompletní náhled na nejdůležitější data a zároveň zvládnou vykonat většinu navazujících akvizičních úkonů již v průběhu telefonního hovoru z jednoho místa.”

“LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků.”

“Microsoft Dynamics CRM nás mile překvapil svou schopností se přizpůsobit i těm nejdrobnějším požadavkům. Pokud se budeme bavit o řešení na míru, je právě toto řešení tím nejlepším příkladem.” “Pozitivně hodnotím, že kromě technologického partnera jsme získali i zkušeného mentora pro oblast obchodu a marketingu, který nikdy neztrácí tah na branku.” “Management chtěl vždy vědět a vidět, co se ve firmě děje. To nám také umožnil Microsoft Dynamics CRM, který se díky profesionální práci a úsilí LLP stal efektivním a přesným nástrojem pro řízení byznysu.”

“Pečlivě jsme zvažovali, jaký CRM systém a jakého implementačního partnera si zvolit. Nakonec jsme si vybrali LLP Group pro její silné reference v oblasti financí. LLP nám jako ideální řešení nabídla Microsoft Dynamics CRM 2013, jež nabízí intuitivní uživatelské rozhraní jak na počítačích, tak v mobilních zařízeních.”

Čtěte o dalším modulu Project Service Automation

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority