Dynamics 365 pro Sales Force Automation

Proměňte obchodní vztahy ve výnosy díky Dynamics 365 Sales Force Automation

Dynamics 365 pro Sales Force Automation

Sales Force Automation (SFA) řešení postavené na platformě Dynamics 365 a Resco nabízí bohatou funkčnost napříč všemi aspekty Sales Force Automation a Retail Execution. Řešení přispívá k dosažení významné konkurenční výhody a vede ke zvýšení prodeje. Má také významný dopad na každodenní prodejní operace řídících pracovníků společnosti. Řešení pro koncové uživatele je plně offline.

Plánování prodeje

Denní plánování

Plánování návštěv zákazníků a dalších obchodních i neobchodních aktivit s ohledem na provoz v jednotlivých lokalitách  

Standardní návštěvy, mapy a používání GPS pomáhají při plánování, optimalizaci trasy a sledování týmu v terénu

Stanovení a sledování pracovní doby a času konkrétních návštěv

Správa území

Pomáhá budovat organizační strukturu prodejních sil

Přidělování zdrojů jednotlivým prodejním kanálům

Tvorba map pro vizualizaci území a účtů

Plánování činností

Krátkodobé a dlouhodobé plánování činností

Zobrazování úrovně priority u aktivit (včetně značek aktivity s barevným kódem)

Sledování servisních hovorů, telefonních hovorů, e-mailů, atd.

Plná funkčnost pro automatické plánování



Funkce správy kontaktů

Umožňuje obchodním zástupcům snadno spravovat kontakty se zákazníky

Správa účtů a segmentace

Pomáhá strukturovat účty maloobchodníků spravovaných externími systémy

Vizuálně bohaté sestavy dle vlastních kritérií

Správa potenciálního zákazníka

Správa podle úrovně priority, kategorie segmentu nebo stavu

Realizace v místě prodeje

Přehledy návštěvníků
Klíčovým rysem, který odlišuje řešení SFA od běžného CRM, je schopnost vést uživatele přednastavenými kroky podle vašich obchodních potřeb: průzkumy, kontrola skladů, výpisy, slevové akce, sekundární umístění, cíle a úkoly.

Scénáře návštěv se mohou lišit v závislosti na typu zákazníka nebo obchodní roli – obchodní návštěva, akvizice nového zákazníka, merchandising, ambulantní prodej atd.

Příjem objednávky
Správa prodejních dokladů umožňuje konfigurovat více typů dokumentů zpracovávaných mezi různými obchodními partnery. Nejběžnějšími jsou objednávky, vratky a faktury, ale v Sales Force Automation Mobile Touch je možné vytvořit mnoho dalších dokladů

Monitorování přímo v prodejně
Monitorování v prodejnách umožňuje vytváření dotazníků týkajících se KPI, jako je dostupnost, stav zásob, prostor pro vystavení zboží a další.

Rozpoznávání obrazu
Rozpoznávání obrazu zlepšuje audity obchodů díky automatizaci procesu sběru dat přímo v regálech se zbožím.

Propagace
Funkce Propagace umožňuje poskytnout prodejnímu týmu všechny nástroje, které potřebuje k prezentaci propagačních akcí a následnému přijímání objednávek.

Smlouvy
Snadné vytvoření a sledování smluv.

Dlouhodobý majetek
Umožňuje obchodním zástupcům kontrolovat oběh majetku.

Kontrola nákladů a rozpočtování
Kontrola nákladů a rozpočtování jsou klíčové pro předcházení nadměrným nákladům obchodního týmu.

Inventář
Pomáhá zajistit, aby se vzorky nebo materiály POS dostaly k těm správným zákazníkům.

Správa úkolů
Umožňuje vytvářet úkoly jedním kliknutím pro ostatní uživatele nebo back office přímo v SFA.

Výkonnost prodeje a efektivita prodeje

Audit hovorů

Audit hovorů poskytuje manažerům v terénu možnost přezkoumat jednotlivé hovory a zaznamenat jakékoli nesrovnalosti mezi výsledky zaznamenanými prodejcem a situací v prodejně zjištěnou během auditu.

Knowledge management

Knowledge management umožňuje snadný přístup k multimediálním souborům. Podporuje efektivní přenos znalostí v rámci prodejních sil.

KPI ukazatele

KPI ukazatele dávají obchodním zástupcům okamžitý přehled o klíčových aspektech jejich dosažených výsledků.

Podpora multimédií

Multimediální podpora poskytuje přístup k databázi audiovizuálních materiálů.

Řekli o nás

“Tým LLP svými znalostmi dokázal vyřešit všechny problémy, se kterými jsme se potýkali. Standardní řešení dokázali přizpůsobit tak, jak jsme potřebovali. Hlavní přínos vídím v komplexním zamyšlení se nad problematikou komunikace se zákazníky.”

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

„Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli investovat prostředky do CRM, bylo povzbudit ochotu sdílet informace mezi obchodními týmy napříč naší korporací. Na spolupráci s LLP oceňuji zejména lidský přístup, vstřícnost a mnohaleté zkušenosti se zaváděním CRM.“

“Skanska Reality se rozhodla nasadit profesionální CRM systém pro optimalizaci komunikace makléřů se zákazníky a zefektivnění procesů. Na základě interní rešerše v ostatních zemích, kde Skanska v oblasti developmentu a prodeje rezidenčních nemovitostí působí, nakonec zvolila Microsoft Dynamics CRM. V tříkolovém výběrovém řízení si pak pro jeho implementaci vybrala společnost LLP Group, která jako jediná prokázala dostatečné know-how v oblasti prodeje bytových nemovitostí i schopnosti upravit systém na míru komplexním firemním procesům.”

“LLP nám pomohlo upravit některé obchodní procesy a využít Microsoft Dynamics CRM na maximum. Díky tomu jsme získali systematický přístup k řízení obchodu i celou řadu údajů o trhu, s jejichž využitím náš obchodní tým dokázal výrazně zvýšit naše tržby i spokojenost našich zákazníků.”

Čtěte o dalším modulu Project Service Automation

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Gold Microsoft Partner logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoMicrosoft Dynamics 365 logoPivotal CRM logoClickDimensions Certified Partner logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority