Novinky

Dynamics 365 zefektivňuje řízení obchodu v CE regionu ve společnosti Scania

Akciová společnost Scania CV AB, přední světový výrobce nákladních vozidel, autobusů a průmyslových motorů a poskytovatel souvisejících servisních služeb nasadila ve své obchodní jednotce Central European Region (Česká republika, Slovensko a Maďarsko) cloudové CRM řešení Microsoft Dynamics 365.

To nahradilo dosluhující platformu Microsoft Dynamics CRM 4.0 s cílem zajistit především komplexní řešení pro řízení obchodu napříč všemi divizemi skupiny Scania na území výše uvedených tří států a zároveň optimalizovat a podpořit spolupráci mezi skupinou Scania a sesterskou společností Scania Finance (poskytující finanční služby a pojištění) a využít tak synergií pro dosažení lepších obchodních výsledků.

Logo Scania

Hlavním přínosem CRM řešení Dynamics 365 je kompletní pokrytí obchodní agendy skupiny Scania od prvního kontaktu se zákazníkem až po uzavření obchodu včetně dat pro reporting managementu. Dalším přínosem je vysoká míra informovanosti obchodníka o zákazníkovi jako takovém. Řešení integruje několik dalších firemních systémů např. systém pro specifikaci vozu a tvorbu nabídek (konfigurátor), systém pro řízení servisních poboček a servisních smluv. Konsolidace těchto informací do CRM pomáhají obchodníkovi se rozhodnout, kterého zákazníka by měl oslovit a kdy a co mu nabídnout.  Se systémem pracuje okolo 300 uživatelů napříč 3 státy regionu.

„Implementace CRM řešení Dynamics 365 společností LLP CRM nebyla pro Scanii jednorázovou záležitostí vzhledem k ambici komplexního řešení pro řízení obchodu integrujících několik dalších firemních systémů tak, aby obchodník měl všechny potřebné informace na jednom místě. Vzhledem ke klíčové roli CRM vývoj nikdy nekončí, nicméně si dovolím říct, že v průběhu času společně s LLP CRM se nám podařilo naplnit ambici, kterou jsme s řešením Dynamics 365 měli. Obchodníci v celém regionu CER (Central European Region) dostali nástroj zvyšující jejich informovanost o zákazníkovi a možnost efektivnější práce s ním, jejich nadřízení pak nad tím postavené BI. Jelikož obchod se v našem oboru odehrává primárně v terénu, někteří obchodníci oceňují práci se CRM přes mobilní aplikaci. Naším nejbližším cílem je využít CRM Dynamics 365 pro nově vznikající call centrum,“ řekl Tomáš Mentlík, Project Manager CE region, Scania.

Případovou studii Scania v angličtině si můžete přečíst na webových stránkách společnosti Resco.

Květen 2021

Kontaktujte nás

Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority