Dynamics 365 zefektivňuje řízení obchodu v CE regionu ve společnosti Scania
Akciová společnost Scania CV AB, přední světový výrobce nákladních vozidel, autobusů a průmyslových motorů a poskytovatel souvisejících servisních služeb nasadila ve své obchodní jednotce Central European Region (Česká republika, Slovensko a Maďarsko) cloudové CRM řešení Microsoft Dynamics 365.
To nahradilo dosluhující platformu Microsoft Dynamics CRM 4.0 s cílem zajistit především komplexní řešení pro řízení obchodu napříč všemi divizemi skupiny Scania na území výše uvedených tří států a zároveň optimalizovat a podpořit spolupráci mezi skupinou Scania a sesterskou společností Scania Finance (poskytující finanční služby a pojištění) a využít tak synergií pro dosažení lepších obchodních výsledků.
Hlavním přínosem CRM řešení Dynamics 365 je kompletní pokrytí obchodní agendy skupiny Scania od prvního kontaktu se zákazníkem až po uzavření obchodu včetně dat pro reporting managementu. Dalším přínosem je vysoká míra informovanosti obchodníka o zákazníkovi jako takovém. Řešení integruje několik dalších firemních systémů např. systém pro specifikaci vozu a tvorbu nabídek (konfigurátor), systém pro řízení servisních poboček a servisních smluv. Konsolidace těchto informací do CRM pomáhají obchodníkovi se rozhodnout, kterého zákazníka by měl oslovit a kdy a co mu nabídnout. Se systémem pracuje okolo 300 uživatelů napříč 3 státy regionu.
„Implementace CRM řešení Dynamics 365 společností LLP CRM nebyla pro Scanii jednorázovou záležitostí vzhledem k ambici komplexního řešení pro řízení obchodu integrujících několik dalších firemních systémů tak, aby obchodník měl všechny potřebné informace na jednom místě. Vzhledem ke klíčové roli CRM vývoj nikdy nekončí, nicméně si dovolím říct, že v průběhu času společně s LLP CRM se nám podařilo naplnit ambici, kterou jsme s řešením Dynamics 365 měli. Obchodníci v celém regionu CER (Central European Region) dostali nástroj zvyšující jejich informovanost o zákazníkovi a možnost efektivnější práce s ním, jejich nadřízení pak nad tím postavené BI. Jelikož obchod se v našem oboru odehrává primárně v terénu, někteří obchodníci oceňují práci se CRM přes mobilní aplikaci. Naším nejbližším cílem je využít CRM Dynamics 365 pro nově vznikající call centrum,“ řekl Tomáš Mentlík, Project Manager CE region, Scania.
Při návštěvě jakékoli webové stránky se ukládají nebo načítají informace ve vašem prohlížeči, většinou ve formě souborů cookies. Tyto informace nastavují vaše preference a používají se k tomu, aby stránka fungovala tak, jak očekáváte. Poskytuje vám osobnější webový zážitek. Respektujeme vaše právo na soukromí a můžete se kdykoliv rozhodnout a nepovolit některé typy cookies. Níže si můžete změnit naše výchozí nastavení. Blokování některých cookies však může mít dopad na vaši zkušenost s webem.
Nezbytně nutné cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek a nelze je v našich systémech vypnout. Obvykle se nastavují pouze v reakci na vámi provedené akce, které požadujete jako například nastavení vašich předvoleb ochrany osobních údajů, přihlášení nebo vyplňování formulářů. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby vám tyto cookies zablokoval nebo vás na ně upozornil, ale některé části webu poté nebudou fungovat. Tyto cookies neukládají žádné osobní informace.
Funkční cookies a Cookies třetích stran
Funkční cookies umožňují webové stránce poskytovat vylepšenou funkčnost, přizpůsobení a personalizaci. Mohou být nastaveny námi nebo poskytovateli třetích stran jejichž služby jsme přidali na naše stránky. Pokud tyto soubory cookie nepovolíte, některé nebo všechny tyto služby nemusí fungovat správně.
Výkonnostní cookies
Výkonnostní soubory cookies nám umožňují počítat návštěvy a jejich aktivitu, abychom mohli měřit a zlepšovat výkonnost našeho webu (např. Google Analytics - pokročilá nastavení). Pomáhají nám zjistit, které stránky jsou nejoblíbenější a nejméně oblíbené, a jak se návštěvníci pohybují po webu. Všechny informace, které tyto soubory cookies shromažďují, jsou agregované, a proto anonymní.