Novinky

LLP CRM sjednotila pohled na zákazníky v UNIQA pojišťovně

UNIQA pojišťovna, která nabízí kompletní portfolio životního a neživotního pojištění, se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který má plnit dva hlavní cíle.

Prvním z nich je konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby byl jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým pilířem je intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro tento účel si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM implementované společností LLP CRM.

UNIQA logo

Nasazením Microsoft Dynamics CRM se stanovené cíle podařilo v termínu úspěšně pokrýt. Původní provozní systémy umožňovaly pouze omezenou práci s informacemi o klientech a nedisponovaly aktuálně potřebnou flexibilitou pro přizpůsobení klientských karet podle individuálních a v průběhu času měnících se preferencí, generování souhrnných přehledů a centrální správu poptávek z webu. Nový systém umožnil okamžitý náhled na zákazníky i uzavřené smlouvy – jak se zákazník chová, co se s ním aktuálně řeší a kdy je vhodné mu nabídnout který produkt. CRM systém je tak využíván coby univerzální a centralizovaný zdroj informací pro všechny oprávněné pracovníky pojišťovny.

 „Jednou z největších inovací, které s sebou přinesla implementace Microsoft Dynamics CRM je schopnost pokročilého vyhledávání a segmentování zákazníků. Jsme nyní schopni vyhledat a vybrat požadovanou skupinu zákazníků na základě téměř libovolně zvolených kritérií. Vedle toho nám systém umožňuje provádět konsolidované segmentace nad klientskou základnou, což je jedním z pilířů úspěšného vedení marketingových kampaní,“  řekla Irma Haková, ředitelka Podpory prodeje ve společnosti UNIQA.

„Díky spolupráci s LLP CRM, která přizpůsobila Microsoft Dynamics CRM na míru našim potřebám, se posunulo plánování aktivit našich pracovníků o úroveň výš. Obchodníkům odpadla časově náročná administrativa, a mohou se více věnovat budování obchodních příležitostí,“  dodala Irma Haková.

V UNIQA pojišťovně byla v pilotní fázi nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 pro 250 uživatelů. Dalším plánovaným krokem je rozšíření databáze o další aktivní uživatele.

Více o společnosti UNIQA pojišťovna na https://www.uniqa.cz/.

Červen 2017

Dynamics 365
Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority