Novinky

Nové CRM funkcionality v Dynamics 365

Květen 2017 – Microsoft již uvolnil další novou verzi CRM a přináší další zajímavé funkcionality. Zároveň prohlubuje integraci Dynamics 365 a Office 365. Mezi nejzajímavější novinky patří:

Ukázka nového outlook pluginu v Dynamics 365

NOVÝ OUTLOOK PLUGIN
Outlook plugin prošel významnou proměnou a Microsoft již uvolnil jeho novou verzi k zákazníkům. Plugin je nyní k dispozici nejen pro desktopovou aplikace MS Outlook a to i na Mac OS, ale také v prostředí mobilní aplikace Outlook či OWA. Microsoft úplně změnil vzhled a rozsah poskytovaných informací v pluginu jako takovém a zároveň přidal nové funkcionality:



SLEDOVÁNÍ VZTAHŮ – RELATIONSHIP INSIGHT
Nová funkcionalita postavená na machine learningu (strojové učení) a Azure technologiích, která kombinuje a analyzuje všechny informace, co jsou v CRM k dispozici. Poté generuje kolekci tzv. akčních karet, které se zobrazí na úvodní obrazovce Dynamics 365 v mobilních zařízeních a jako karuselový displej na vašich webových dashboardech (řídící panely). Při práci s jednotlivými záznamy se zobrazí akční karty, které se vztahují přímo k danému záznamu (všechny typy záznamů jsou podporovány, včetně vlastních entit). K dispozici je třicet různých typů karet, z nichž každá přináší informace na míru, užitečné odkazy a ovládací prvky pro práci s těmito informacemi.

Ukázka sledování vztahů (relationship insight) v Dynamics 365


SLEDOVÁNÍ EMAILŮ
Sledování emailů vám pomůže vytvořit efektivnější emailové zprávy a zároveň zjistit, jak s nimi zacházejí vaši zákazníci či obchodní partneři. Mějte své emaily pod kontrolou a upřednostněte ty leady nebo zákazníky, kteří s nimi nejvíce pracují. Při psaní nové zprávy můžete rychle začít výběrem nejúčinnější šablony obsahu s doporučeními na základě předchozích statistik vygenerovaných otevření a odpovědí na ně. Vytvořte sledované emailové zprávy, které vás informují, když příjemce otevře e-mail, klikne na odkaz, otevře přílohu nebo odešle odpověď. Díky této funkci Dynamics 365 nyní může analyzovat doručenou poštu přímo na serveru Microsoft Exchange a najít všechny zprávy, které by mohly být relevantní pro vaši práci v aplikaci Dynamics 365.

Ukázka sledování emailů v Dynamics 365


NOVÉ VYHLEDÁVÁNÍ
S novou podporou vyhledávacích aspektů a filtrů můžete prozkoumávat výsledky vyhledávání, aniž byste museli opakovaně upravovat hledané výrazy. Ve výchozím nastavení jsou po levé straně výsledků hledání podle relevance zobrazeny čtyři globální aspekty vyhledávání. Jmenovitě se jedná o pole Typ záznamu, Vlastník, Modifikováno a Vytvořeno, které jsou společné většině entit Dynamics 365. Nyní můžete vyhledávat v dokumentech připojených k emailům a událostem, stejně jako v dokumentech připojených k poznámce.

Ukázka nového vyhledávání v Dynamics 365


EDITOVATELNÉ GRIDY
Nové editovatelné gridy přinášejí řadu mnohostranných možností, jako je inline editace, seskupování, filtrování a třídění ve sloupcích. Upravitelné mřížky jsou k dispozici na úrovni entity, ve vnořených gridech ve formuláři nebo na řídicím panelu. Gridy jsou podporovány na formulářích v Dynamics 365 Web client, Dynamics 365 pro tablety a Dynamics 365 pro telefony. U dashboardů jsou v aplikaci Dynamics 365 pro tablety a Dynamics 365 pro telefony k dispozici editovatelné gridy. Upravitelné možnosti gridů zahrnují:



PRŮVODCE PRO UŽIVATELE – LEARNING PATH
Learning Path je skvělý způsob, jak pomoci lidem objevovat nové funkce a seznámit se s novými způsoby nebo obchodními procesy vlastním tempem přímo v aplikaci. Tím pomáhá zkrátit dobu školení a náklady a umožnit členům týmu rychle se stát produktivními při používání Dynamics 365. Například si vytvořte vlastní zkušenost s Learning Path, abyste mohli školit prodejní tým. Learning Path umožňuje doručit vlastní obsah specifický pro bezpečnostní roli přiřazenou uživateli. To znamená například, že prodejci vidí postranní lišty Learning Path a řízené úkoly, které jsou specifické pro jejich roli, zatímco zástupci servisní podpory vidí jiný soubor obsahu. Můžete také zobrazit různé obsahy pro stejnou bezpečnostní roli v různých organizacích. Můžete i dokonce lokalizovat svůj obsah v různých jazycích pro různé uživatele a organizace.

Chcete vědět více?

Kontaktujte nás
Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority