Novinky

Top 6 nových CRM vychytávek v nové verzi Dynamics 365

Listopad 2017 – Nová verze Dynamics 365 obsahuje mnoho zajímavých nových funkcí a vylepšení pro CRM. Zkusili jsme pro Vás vybrat šest nejlepších, o kterých byste rozhodně měli vědět.

Jednotné klientské rozhraní
CRM se stalo součástí Microsoft Dynamics 365, a právě proto je i nový portálový klient Office 365 v tomto duchu navržen – čistá navigace, zřetelné rozložení polí, mřížky a odstranění bílých míst. Dále je k dispozi jednotné responzivní uživatelské rozhraní pro další platformy a zařízení – včetně chytrých telefonů a tabletů, centra servisních služeb a aplikaci Business edice.

Jednotné klientské rozhraní v Dynamics 365


Vylepšení webového klienta
Nejenže nové jednotné klientské rozhraní vypadá úžasně, ale také webový klient prošel významnou obnovou. Mezi důležité novinky patří ohraničení kolem jednotlivých částí a rovnoměrné rozestupy, více barevných motivů, stylování polí ovládacího panelu, standardizace písma, apod.

Ukázka vylepšení webového klienta v Dynamics 365


Pole s více možnostmi výběru
Tak na tohle jsme čekali dlouho! Jednoduše vytvořte volbu s více možnostmi výběru – nebo změňte stávající pole – a tato se vykreslí na formulářích jako intuitivní ovládací prvek s více volbami. Pokročilé vyhledávání má pro tento účel speciálně navržené funkcionality a podporuje také filtrování v zobrazeních. Dlouhý seznam hodnot? Žádný problém, v seznamu na formuláři lze vyhledávat také!

Pole s více možnostmi výběru v Dynamics 365

Časová osa aktivit v Dynamics 365


Časová osa aktivit
Pokud jste již někdy využili Interaktivní servisní centrum, pak rozšíření o časovou osu aktivit vám nejspíš bude připadat povědomé. Tato funkce spojuje příspěvky (posts), aktivity (activities) a poznámky (notes) v jedné nástěnce. Umožní vám filtrovat vybrané typy aktivit a rychle zobrazit nepřečtené položky. Prozatím bude funkce dostupná pouze v Jednotném klientském rozhraní, další informace najdete u novinky „Vylepšení webového klienta“.



LinkedIn Sales Navigátor
S pomocí navigačních řešení LinkedIn pro prodej a vedení marketingových kampaní lze využít stávající funkcionalitu LinkedIn k zobrazení a synchronizaci dat o vašich leadech (leads), účtech (accounts) a kontaktech (contacts). Vedle rychlého přistupu k profilovým údajům o společnosti a jejich kontaktech lze v aplikaci Dynamics 365 sledovat inMail a běžné zprávy, stejně jako úkoly, schůzky a další aktivity.

Ukázka LinkedIn Sales navigátoru v Dynamics 365


Virtuální entity
Virtuální entity jsou podobné tradičním entitám. Na rozdíl od nich jsou však externí data čtená rovnou za běhu a nejsou uložená v databázi Dynamics 365. Tato nová funkcionalita je obzvláště užitečná u náročnějších integrací. Jakmile vytvoříte organizací vlastněnou entitu, zaškrtněte v metadatech příslušné políčko označující, že jde o virtuální typ entity.

Virtuální entity v Dynamics 365


Chcete vědět více o dalších nových funkcích a vylepšeních v nové verzi Dynamics 365?

Kontaktujte nás
Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority