Top 6 nových CRM vychytávek v nové verzi Dynamics 365
Listopad 2017 – Nová verze Dynamics 365 obsahuje mnoho zajímavých nových funkcí a vylepšení pro CRM. Zkusili jsme pro Vás vybrat šest nejlepších, o kterých byste rozhodně měli vědět.
Jednotné klientské rozhraní CRM se stalo součástí Microsoft Dynamics 365, a právě proto je i nový portálový klient Office 365 v tomto duchu navržen – čistá navigace, zřetelné rozložení polí, mřížky a odstranění bílých míst. Dále je k dispozi jednotné responzivní uživatelské rozhraní pro další platformy a zařízení – včetně chytrých telefonů a tabletů, centra servisních služeb a aplikaci Business edice.
Vylepšení webového klienta Nejenže nové jednotné klientské rozhraní vypadá úžasně, ale také webový klient prošel významnou obnovou. Mezi důležité novinky patří ohraničení kolem jednotlivých částí a rovnoměrné rozestupy, více barevných motivů, stylování polí ovládacího panelu, standardizace písma, apod.
Pole s více možnostmi výběru Tak na tohle jsme čekali dlouho! Jednoduše vytvořte volbu s více možnostmi výběru – nebo změňte stávající pole – a tato se vykreslí na formulářích jako intuitivní ovládací prvek s více volbami. Pokročilé vyhledávání má pro tento účel speciálně navržené funkcionality a podporuje také filtrování v zobrazeních. Dlouhý seznam hodnot? Žádný problém, v seznamu na formuláři lze vyhledávat také!
Časová osa aktivit Pokud jste již někdy využili Interaktivní servisní centrum, pak rozšíření o časovou osu aktivit vám nejspíš bude připadat povědomé. Tato funkce spojuje příspěvky (posts), aktivity (activities) a poznámky (notes) v jedné nástěnce. Umožní vám filtrovat vybrané typy aktivit a rychle zobrazit nepřečtené položky. Prozatím bude funkce dostupná pouze v Jednotném klientském rozhraní, další informace najdete u novinky „Vylepšení webového klienta“.
LinkedIn Sales Navigátor S pomocí navigačních řešení LinkedIn pro prodej a vedení marketingových kampaní lze využít stávající funkcionalitu LinkedIn k zobrazení a synchronizaci dat o vašich leadech (leads), účtech (accounts) a kontaktech (contacts). Vedle rychlého přistupu k profilovým údajům o společnosti a jejich kontaktech lze v aplikaci Dynamics 365 sledovat inMail a běžné zprávy, stejně jako úkoly, schůzky a další aktivity.
Virtuální entity Virtuální entity jsou podobné tradičním entitám. Na rozdíl od nich jsou však externí data čtená rovnou za běhu a nejsou uložená v databázi Dynamics 365. Tato nová funkcionalita je obzvláště užitečná u náročnějších integrací. Jakmile vytvoříte organizací vlastněnou entitu, zaškrtněte v metadatech příslušné políčko označující, že jde o virtuální typ entity.
Chcete vědět více o dalších nových funkcích a vylepšeních v nové verzi Dynamics 365?
Při návštěvě jakékoli webové stránky se ukládají nebo načítají informace ve vašem prohlížeči, většinou ve formě souborů cookies. Tyto informace nastavují vaše preference a používají se k tomu, aby stránka fungovala tak, jak očekáváte. Poskytuje vám osobnější webový zážitek. Respektujeme vaše právo na soukromí a můžete se kdykoliv rozhodnout a nepovolit některé typy cookies. Níže si můžete změnit naše výchozí nastavení. Blokování některých cookies však může mít dopad na vaši zkušenost s webem.
Nezbytně nutné cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek a nelze je v našich systémech vypnout. Obvykle se nastavují pouze v reakci na vámi provedené akce, které požadujete jako například nastavení vašich předvoleb ochrany osobních údajů, přihlášení nebo vyplňování formulářů. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby vám tyto cookies zablokoval nebo vás na ně upozornil, ale některé části webu poté nebudou fungovat. Tyto cookies neukládají žádné osobní informace.
Funkční cookies a Cookies třetích stran
Funkční cookies umožňují webové stránce poskytovat vylepšenou funkčnost, přizpůsobení a personalizaci. Mohou být nastaveny námi nebo poskytovateli třetích stran jejichž služby jsme přidali na naše stránky. Pokud tyto soubory cookie nepovolíte, některé nebo všechny tyto služby nemusí fungovat správně.
Výkonnostní cookies
Výkonnostní soubory cookies nám umožňují počítat návštěvy a jejich aktivitu, abychom mohli měřit a zlepšovat výkonnost našeho webu (např. Google Analytics - pokročilá nastavení). Pomáhají nám zjistit, které stránky jsou nejoblíbenější a nejméně oblíbené, a jak se návštěvníci pohybují po webu. Všechny informace, které tyto soubory cookies shromažďují, jsou agregované, a proto anonymní.