CZ EN
Zeptejte se nás

Marketingová automatizace je nevyhnutelný krok k lepší péči o zákazníka

Červen 2017 - Mezi firmami všech velikostí se dlouhodobě ujala koncepce CRM – řízení vztahů se zákazníky. Samotný CRM systém sice poskytuje nezbytný základ pro účinnou správu obchodních kontaktů, nic to však nemění na prokazatelném faktu, že ani sebelepší izolované CRM zdaleka neví o zákazníkovi tolik, kolik by bylo potřeba pro optimální zacílení komunikace. Tuto mezeru rychle vyplnily tzv. nástroje marketingové automatizace. V následujícím článku se vás pokusím přesvědčit, že marketingová automatizace otvírá zcela nové možnosti, a proto by měla být v hledáčku všech marketérů. Čtěte dále

Článek vyšel v květnovém vydání časopisu IT Systems. Autorem článku je Petr Krichebauer, Business Development Manager ve společnosti LLP CRM s.r.o.

Celý článek < Všechny novinky