Novinky

CRM řešení Dynamics 365 uvolnilo ruce zaměstnanců EICHLER COMPANY

Červen 2019 – Společnost EICHLER COMPANY, která je akreditovaným dodavatelem dílů pro automobilové koncerny Daimler, FCA, Ford, Geely, GM, Hyundai, Nissan, Renault a řadu dalších světových automobilek, nasadila nový CRM systém Microsoft Dynamics 365. Primárním cílem bylo zautomatizovat celý obchodní proces od A do Z. O celý projekt se kompletně postarala společnost LLP CRM.

Eichler Company logo

Výsledkem implementace nového CRM řešení je zejména jednotný styl práce, její zpřehlednění a organizovanost, ve finále pak značná úspora času i režijních nákladů. Výrazně se také zlepšila zastupitelnost obchodníků mezi sebou navzájem.

„Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla,“ říká Lenka Doláková, ICT manažer ve společnosti EICHLER COMPANY.

Díky zpřehlednění celého procesu odbavení poptávek také výrazně vzrostly šance na získání nových zakázek, neboť poptávající již dostávají výrazně rychlejší reakce na své poptávky a zkrátily se též doručovací lhůty objednávek. Všechny uvedené benefity přispívají ke zlepšení vztahů mezi dodavatelem a jeho zákazníky a partnery, což bylo hlavním cílem, který se od implementace CRM řešení Dynamics 365 očekával.

Čtěte více o celém projektu v případové studii EICHLER COMPANY.

Případová studie
Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority