Novinky

Další vychytávky modulů Customer Service a Marketing v systému Dynamics 365

Máme pro vás další sérii videí, ve kterých tentokrát kromě modulu Customer Service pro Dynamics 365 představujeme i pár tipů pro modul Marketing (nyní Customer Insights). Všechna videa jsou ke shlédnutí na našem YouTube kanálu.

Automatizace s využitím maker – makra jsou jedním z nástrojů pro automatizaci a standardizaci procesů v rámci modulu Dynamics 365 Customer Service, a to bez nutnosti programování, čímž přispívají zejména k eliminaci chyb.

Marketing a Customer Insights – sjednocením modulů Marketing a Customer Insights dává Microsoft marketérům silný nástroj pro komunikaci se zákazníky a analýzu dat.

Customer Service Reporting – umožňuje reportování nad daty ze zákaznického servisu – např. operativní a manažerský reporting, různé technické možnosti vizualizace a interpretace dat, apod.

Zákaznický nebo partnerský portál – umožňuje sdílet data z Dynamics 365 se zákazníky nebo partnery prostřednictvím portálového řešení.

Chcete-li vědět více, koukněte na první sérii videí.

Máte jakékoliv otázky? Neváhejte nás kontaktovat, případně nám zanechte u videí svůj komentář!

Listopad 2024

  Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority