Máme pro vás další sérii videí, ve kterých tentokrát kromě modulu Customer Service pro Dynamics 365 představujeme i pár tipů pro modul Marketing (nyní Customer Insights). Všechna videa jsou ke shlédnutí na našem YouTube kanálu.
Automatizace s využitím maker – makra jsou jedním z nástrojů pro automatizaci a standardizaci procesů v rámci modulu Dynamics 365 Customer Service, a to bez nutnosti programování, čímž přispívají zejména k eliminaci chyb.
Marketing a Customer Insights – sjednocením modulů Marketing a Customer Insights dává Microsoft marketérům silný nástroj pro komunikaci se zákazníky a analýzu dat.
Customer Service Reporting – umožňuje reportování nad daty ze zákaznického servisu – např. operativní a manažerský reporting, různé technické možnosti vizualizace a interpretace dat, apod.
Zákaznický nebo partnerský portál – umožňuje sdílet data z Dynamics 365 se zákazníky nebo partnery prostřednictvím portálového řešení.
Chcete-li vědět více, koukněte na první sérii videí.
Máte jakékoliv otázky? Neváhejte nás kontaktovat, případně nám zanechte u videí svůj komentář!
Listopad 2024