Dynamics 365 Customer Insights

Proměňte nadějné zájemce v obchodní vztahy s Dynamics 365 pro marketing

Manažer dotýkající se obrazovky notebooku

Dynamics 365 Customer Insights – Marketing

Integrovaná marketingová platforma pro plánování, realizaci a analýzu marketingových vícekanálových kampaní.

  • Najděte potencionální zákazníky a pečujte o ně již od prvního kontaktu. Identifikujte jejich potřeby a očekávaní.
  • Propojte prodejní a marketingové aktivity a získejte tak komplexní přehled o svých kontaktech.
  • Dělejte chytřejší rozhodnutí s maximálním využitím investic do marketingu.

Hlavní benefity a funkce

Celkový pohled na data

Tento modul umožňuje i celkový pohled na data z různých zdrojů (dříve tzv. Customer Insights – Data) díky němuž získáte komplexní vhled do chování a preferencí vašich zákazníků. Tento nástroj využívá pokročilé analýzy a AI, aby poskytl ucelený pohled na zákaznické interakce a podpořil lepší obchodní rozhodování.

Klíčové vlastnosti

  • 360-stupňový pohled na zákazníky: Integrujte data z různých zdrojů a vytvořte kompletní zákaznické profily zahrnující transakce, interakce a preference.
  • Pokročilá segmentace: Využijte AI k rozdělení zákazníků do segmentů na základě jejich chování a historie, což umožní cílenější marketingové aktivity.
  • Optimalizace marketingových strategií: Identifikujte klíčové faktory ovlivňující loajalitu zákazníků a efektivně alokujte zdroje do nejúspěšnějších kanálů.
  • Analýza kvality dat: Získejte přehled o kvalitě vašich dat a objevte možnosti jejich vylepšení pro zajištění přesnějších analýz.
  • Předpovídání trendů a chování zákazníků: Využijte prediktivní analýzy pro předvídání budoucího chování zákazníků a rychle reagujte na měnící se tržní podmínky.

Využijte Dynamics 365 Customer Insights pro hlubší porozumění vašim zákazníkům a neváhejte nás kontaktovat, jak implementovat a využívat tento nástroj u Vás.

Řekli o nás

“Tým LLP svými znalostmi dokázal vyřešit všechny problémy, se kterými jsme se potýkali. Standardní řešení dokázali přizpůsobit tak, jak jsme potřebovali. Hlavní přínos vídím v komplexním zamyšlení se nad problematikou komunikace se zákazníky.”

“S LLP jsem byl po celou dobu realizace projektu v úzkém kontaktu, protože jsem za firmu MEGA řídil zavádění CRM do podnikového informačního systému. Mohu zcela odpovědně prohlásit, že implementace byla zvládnuta s profesionální erudicí. A výsledkem bylo, že se MEGA nemusela v žádné fázi projektu strachovat o termíny. I individuální úpravy CRM na míru naší společnosti byly řešeny operativně a k naší spokojenosti.”

“Microsoft Dynamics CRM nám umožnil neuvěřitelně zkrátit čas pro získání kompletní a správné informace o všech Treasury klientech. Mít ‚vše v jednom‘ nám otevřelo prostor pro zvýšení produktivity a dynamiky růstu celé banky. Teprve spuštění aplikace nám ukázalo, kde jsme měli rezervy a jaká operační rizika a rizika ztráty dat banka dosud podstupovala. Rád bych poděkoval firmě LLP Prague za excelentní a profesionální přístup k implementaci systému a řízení celého projektu, které vedlo k dodržení všech domluvených termínů i plánovaného rozpočtu.”

“Spolu s CRM systémem Dynamics 365 a jeho aplikační nadstavbou se k nám vrátilo něco, co jsme dlouho postrádali. Díky časové úspoře zvládáme odbavovat násobně větší množství poptávek než dříve a zároveň máme přesný přehled o stavu každé z nich. Spokojenost našeho personálu i zákazníků raketově vzrostla.”

“Díky novému CRM se výrazně snížila zátěž IT oddělení a podařilo se nám radikálně zrychlit řešení požadavků na úpravy. Nemluvě o tom, že 80% těchto změnových požadavků dokáže vyřešit náš byznys administrátor.”

Čtěte o dalším modulu Customer Service

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClick Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority
Přehled nastavení cookies
LLP CRM logo

Při návštěvě jakékoli webové stránky se ukládají nebo načítají informace ve vašem prohlížeči, většinou ve formě souborů cookies. Tyto informace nastavují vaše preference a používají se k tomu, aby stránka fungovala tak, jak očekáváte. Poskytuje vám osobnější webový zážitek. Respektujeme vaše právo na soukromí a můžete se kdykoliv rozhodnout a nepovolit některé typy cookies. Níže si můžete změnit naše výchozí nastavení. Blokování některých cookies však může mít dopad na vaši zkušenost s webem.

Nezbytně nutné cookies

Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek a nelze je v našich systémech vypnout. Obvykle se nastavují pouze v reakci na vámi provedené akce, které požadujete jako například nastavení vašich předvoleb ochrany osobních údajů, přihlášení nebo vyplňování formulářů. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby vám tyto cookies zablokoval nebo vás na ně upozornil, ale některé části webu poté nebudou fungovat. Tyto cookies neukládají žádné osobní informace.

Funkční cookies a Cookies třetích stran

Funkční cookies umožňují webové stránce poskytovat vylepšenou funkčnost, přizpůsobení a personalizaci. Mohou být nastaveny námi nebo poskytovateli třetích stran jejichž služby jsme přidali na naše stránky. Pokud tyto soubory cookie nepovolíte, některé nebo všechny tyto služby nemusí fungovat správně.

Výkonnostní cookies

Výkonnostní soubory cookies nám umožňují počítat návštěvy a jejich aktivitu, abychom mohli měřit a zlepšovat výkonnost našeho webu (např. Google Analytics - pokročilá nastavení). Pomáhají nám zjistit, které stránky jsou nejoblíbenější a nejméně oblíbené, a jak se návštěvníci pohybují po webu. Všechny informace, které tyto soubory cookies shromažďují, jsou agregované, a proto anonymní.