Jaké jsou klíčové oblasti Dynamics 365 Customer Service modulu?
Za nás v LLP CRM shrnul klíčové oblasti Dynamics 365 Customer Service modulu kolega Petr David do 8 hlavních bodů dle skutečné operativy a klientských potřeb:
SLA – nastavení pravidel a upozornění pro splnění očekávání i smluvních závazků vůči vašim zákazníkům
Pravidla pro směrování požadavků – jak lze nastavit, že požadavky nebo problémy budou nasměrovány na ty správné lidi
Digitalizace spolupráce – využití MS Teams pro spolupráci při řešení požadavků napříč firmou
Znalostní báze – vybudování a praktické využití jak interně, tak i vůči zákazníkům
Makra – nejsou jenom v Excelu aneb automatizujeme cokoli je možné
Reporting – jak odhalit slabá místa v oblasti servisu
Zákaznický portál – digitalizace komunikace se zákazníky a možnost, že si problém vyřeší sami
Copilot – využití AI pro zrychlení a automatizaci opakujících se úkonů