Řešení pro správu reklamací bytových projektů Vivus od LLP CRM
Vivus, společnost specializující se na bytovou výstavbu, rozšířila stávající CRM systém postavený na technologii Microsoft Dynamics 365 o reklamační portál, který pokrývá celou správu reklamací jak ze strany vlastníků jednotek a členů SVJ, tak i techniků na straně developera, pokud zjistí závadu ještě před předáním bytové jednotky novému vlastníkovi. Veškerá komunikace nad reklamací probíhá skrze CRM, resp. klientský webový portál, který je na CRM napojen.
V CRM systému jsou nastaveny automatizační procesy, které hlídají a upozorňují příslušné uživatele o končících lhůtách pro vyřízení reklamace, řídí schvalovací procesy a posouvání termínů. Veškerá správa uživatelů a jejich přihlašovacích údajů je rovněž součástí této automatizace. Jsou zde nastavené rozmanité kroky, které má systém provést automaticky při konkrétní akci v prodejním cyklu bytové jednotky. Uživatelské prostředí je vysoce intuitivní, kontextová nápověda je uživatelům k dispozici přímo na portálu, zatímco pro administrátory je snadné tuto nápovědu aktualizovat přímo v rozhraní.
Benefity a inovace řešení:
Vivus již nemusí platit za software třetí strany (úspora nákladů).
Systém je kompletně spravovaný ze CRM systému.
Manažeři Vivusu mohou aktivně vstupovat do systému, kde vidí každý krok v životním cyklu reklamace.
Součástí dat jsou obrázky, videa a další dokumentace dostupná přímo v systému.
Systém obsahuje řadu automatizací pro reklamační lhůty jednotek (po uplynutí nemůže být reklamace akceptovaná), dále schvalovací proces, posouvání termínů apod.
Systém před vložením reklamací hlídá, zda kategorie reklamace odpovídá zadané místnosti či společnému prostoru.
Správa uživatelů a automatizovaná podpora distribuce přihlašovacích údajů do portálu příslušným uživatelům.
Na straně Vivusu a jeho subdodavatelů pracují s CRM manažeři a desítky reklamačních techniků. Dále jsou zde tisíce vlastníků bytových jednotek a členů SVJ, kteří k němu budou přistupovat skrze webový portál.
Při návštěvě jakékoli webové stránky se ukládají nebo načítají informace ve vašem prohlížeči, většinou ve formě souborů cookies. Tyto informace nastavují vaše preference a používají se k tomu, aby stránka fungovala tak, jak očekáváte. Poskytuje vám osobnější webový zážitek. Respektujeme vaše právo na soukromí a můžete se kdykoliv rozhodnout a nepovolit některé typy cookies. Níže si můžete změnit naše výchozí nastavení. Blokování některých cookies však může mít dopad na vaši zkušenost s webem.
Nezbytně nutné cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování webových stránek a nelze je v našich systémech vypnout. Obvykle se nastavují pouze v reakci na vámi provedené akce, které požadujete jako například nastavení vašich předvoleb ochrany osobních údajů, přihlášení nebo vyplňování formulářů. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby vám tyto cookies zablokoval nebo vás na ně upozornil, ale některé části webu poté nebudou fungovat. Tyto cookies neukládají žádné osobní informace.
Funkční cookies a Cookies třetích stran
Funkční cookies umožňují webové stránce poskytovat vylepšenou funkčnost, přizpůsobení a personalizaci. Mohou být nastaveny námi nebo poskytovateli třetích stran jejichž služby jsme přidali na naše stránky. Pokud tyto soubory cookie nepovolíte, některé nebo všechny tyto služby nemusí fungovat správně.
Výkonnostní cookies
Výkonnostní soubory cookies nám umožňují počítat návštěvy a jejich aktivitu, abychom mohli měřit a zlepšovat výkonnost našeho webu (např. Google Analytics - pokročilá nastavení). Pomáhají nám zjistit, které stránky jsou nejoblíbenější a nejméně oblíbené, a jak se návštěvníci pohybují po webu. Všechny informace, které tyto soubory cookies shromažďují, jsou agregované, a proto anonymní.