Novinky

Řešení pro správu reklamací bytových projektů Vivus od LLP CRM

Vivus, společnost specializující se na bytovou výstavbu, rozšířila stávající CRM systém postavený na technologii Microsoft Dynamics 365 o reklamační portál, který pokrývá celou správu reklamací jak ze strany vlastníků jednotek a členů SVJ, tak i techniků na straně developera, pokud zjistí závadu ještě před předáním bytové jednotky novému vlastníkovi. Veškerá komunikace nad reklamací probíhá skrze CRM, resp. klientský webový portál, který je na CRM napojen.

V CRM systému jsou nastaveny automatizační procesy, které hlídají a upozorňují příslušné uživatele o končících lhůtách pro vyřízení reklamace, řídí schvalovací procesy a posouvání termínů. Veškerá správa uživatelů a jejich přihlašovacích údajů je rovněž součástí této automatizace. Jsou zde nastavené rozmanité kroky, které má systém provést automaticky při konkrétní akci v prodejním cyklu bytové jednotky. Uživatelské prostředí je vysoce intuitivní, kontextová nápověda je uživatelům k dispozici přímo na portálu, zatímco pro administrátory je snadné tuto nápovědu aktualizovat přímo v rozhraní.

Developerský projekt společnosti Vivus


Benefity a inovace řešení:

Na straně Vivusu a jeho subdodavatelů pracují s CRM manažeři a desítky reklamačních techniků. Dále jsou zde tisíce vlastníků bytových jednotek a členů SVJ, kteří k němu budou přistupovat skrze webový portál.

Čtěte více o celém projektu v případové studii Vivus.

Leden 2023

Všechny novinky
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority