Vivus, společnost specializující se na bytovou výstavbu, rozšířila stávající CRM systém postavený na technologii Microsoft Dynamics 365 o reklamační portál, který pokrývá celou správu reklamací jak ze strany vlastníků jednotek a členů SVJ, tak i techniků na straně developera, pokud zjistí závadu ještě před předáním bytové jednotky novému vlastníkovi. Veškerá komunikace nad reklamací probíhá skrze CRM, resp. klientský webový portál, který je na CRM napojen.
V CRM systému jsou nastaveny automatizační procesy, které hlídají a upozorňují příslušné uživatele o končících lhůtách pro vyřízení reklamace, řídí schvalovací procesy a posouvání termínů. Veškerá správa uživatelů a jejich přihlašovacích údajů je rovněž součástí této automatizace. Jsou zde nastavené rozmanité kroky, které má systém provést automaticky při konkrétní akci v prodejním cyklu bytové jednotky. Uživatelské prostředí je vysoce intuitivní, kontextová nápověda je uživatelům k dispozici přímo na portálu, zatímco pro administrátory je snadné tuto nápovědu aktualizovat přímo v rozhraní.
Benefity a inovace řešení:
Na straně Vivusu a jeho subdodavatelů pracují s CRM manažeři a desítky reklamačních techniků. Dále jsou zde tisíce vlastníků bytových jednotek a členů SVJ, kteří k němu budou přistupovat skrze webový portál.
Čtěte více o celém projektu v případové studii Vivus.
Leden 2023