Dynamics 365 Portály

Spojte se se svými zákazníky, dodavateli nebo zaměstnanci prostřednictvím Dynamics 365 Portals

Ukázka Pivotal CRM na obrazovce laptopu

Portály

Aplikace pro sdílení dat s uživateli mimo CRM prostřednictvím webového portálu bez potřeby dodatečných licencí.

  • Webová platforma integrovaná do Dynamics 365
  • Rozšiřte svůj CRM na web pro externí zákazníky a partnery
  • Rozšiřitelná a konfigurovatelná platforma – všechna data v Dynamics mohou být publikována na portálu externími uživateli

Předdefinované zákaznické
scénáře

Partnerský portál

Správa zákazníků

Řízení příležitostí

Možnost generování nabídek

Produktový katalog

Komunitní portál

Diskusní fóra

Správa případů

Nápady

Blogy

Eventové stránky

Registrace na akce

Agenda + program

Hotelové rezervace

Vstupné a rezervace

Samoobslužný zákaznický portál

Řešení požadavků či reklamací přes portál

Znalostní báze

Diskusní fóra

Obecné funkce

  • Ve 43 jazycích a globálně dostupný ve všech datových centrech Dynamics 365
  • Přednastavené ověření oprávnění přímo v portálu prostřednictvím Dynamics 365
  • Správa profilů a personalizace
  • Správa obsahu a branding
  • HTML5, responsivní design
Ukázka portálové stránky

Architektura portálu

  • Portál komunikuje s CRM jako aplikace Azure AD vytvořená u zákazníka během poskytování portálu
  • Autorizace se provádí v portálu pomocí webových rolí definovaných pro uživatele portálu (CRM kontakt)
  • Definice portálu je uložena v CRM v entitách portálu, jako jsou Web, Webové stránky a další
  • Záznam jedné webové stránky v CRM logicky představuje webovou stránku běžící na portálu
  • Portálový kód vybere správný záznam, který má být zobrazen pomocí příslušného záznamu webové stránky ze CRM
  • Každá šablona portálu (Zákazník, Komunita, Partner, atd.) je dodávána s kompletní webovou stránkou a vytvoří jeden webový záznam na jeden jazyk
Diagram zobrazující architekturu portálu

Řekli o nás

“Po dobu výběrového řízení i samotné implementace jsme měli možnost seznámit se s týmem odborníků, který zvládal plnit naše očekávání a požadavky. Tým společnosti LLP byl flexibilní a vysoce profesionální, čímž byla vzájemná spolupráce podstatně efektivnější.”

“Microsoft Dynamics CRM nás mile překvapil svou schopností se přizpůsobit i těm nejdrobnějším požadavkům. Pokud se budeme bavit o řešení na míru, je právě toto řešení tím nejlepším příkladem.” “Pozitivně hodnotím, že kromě technologického partnera jsme získali i zkušeného mentora pro oblast obchodu a marketingu, který nikdy neztrácí tah na branku.” “Management chtěl vždy vědět a vidět, co se ve firmě děje. To nám také umožnil Microsoft Dynamics CRM, který se díky profesionální práci a úsilí LLP stal efektivním a přesným nástrojem pro řízení byznysu.”

“Hledali jsme komplexní systém, který by pokryl obchodní procesy ve skupině a zároveň bychom jej mohli postupně nasadit i v dalších státech, kde jako firma působíme. Cílem bylo také podpořit náš budoucí růst a být připravený na nové akvizice a fúze. Další silnou preferencí byl flexibilní měsíční model pronájmu typu SaaS bez velkých kapitálových investic do naší interní infrastruktury. Dynamics 365 se všemi doplňky se ukázal jako vhodné řešení schopné tuto podmínku splnit. Děkuji celému týmu LLP za spolupráci při implementaci v ČR a Maďarsku a nepochybuji o tom, že náš společný projekt ve Francii bude také úspěšný. Vyzdvihl bych vysokou kvalitu konzultantů a vstřícnou podporu, se kterou jsem se po celou dobu spolupráce setkával.“

„Naším cílem bylo spojit a zefektivnit řízení obchodu a marketingu včetně napojení na další systémy, které ve společnosti dlouhodobě využíváme. Hledali jsme řešení, u kterého zároveň nebude problém jeho rozšiřitelnost do budoucna. Zkušenosti našich uživatelů potvrzují, že jsme si nemohli zvolit lépe.“

„Nové CRM řešení Dynamics 365 přineslo vyšší transparentnost celého obchodního procesu a zefektivnění získávaní aktuálních přehledů o vývoji prodejů v 15 zemích Beck & Pollitzer, kde byl systém implementován. LLP CRM prokázala velmi dobré znalosti v řízení celého projektu i dílčích úpravách. CRM systém nám zajištuje kompletní obchodní proces od poptávky, přes nabídku, objednávku až po uzavření kontraktu, včetně celého lead managementu.“

Čtěte o dalším modulu Reporting

Konzultace

S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.

Microsoft Solutions Partner for Business Applications logoMicrosoft Solutions Partner for Modern Work logoMicrosoft Awards 2018 Winner logoClickDimensions Partner logoPivotal CRM logo
Pomůžeme definovat vaše CRM potřeby a priority