Dynamics 365 Portály
Spojte se se svými zákazníky, dodavateli nebo zaměstnanci prostřednictvím Dynamics 365 Portals
Portály
Aplikace pro sdílení dat s uživateli mimo CRM prostřednictvím webového portálu bez potřeby dodatečných licencí.
- Webová platforma integrovaná do Dynamics 365
- Rozšiřte svůj CRM na web pro externí zákazníky a partnery
- Rozšiřitelná a konfigurovatelná platforma – všechna data v Dynamics mohou být publikována na portálu externími uživateli
Předdefinované zákaznické
scénáře
Partnerský portál
Správa zákazníků
Řízení příležitostí
Možnost generování nabídek
Produktový katalog
Komunitní portál
Diskusní fóra
Správa případů
Nápady
Blogy
Eventové stránky
Registrace na akce
Agenda + program
Hotelové rezervace
Vstupné a rezervace
Samoobslužný zákaznický portál
Řešení požadavků či reklamací přes portál
Znalostní báze
Diskusní fóra
Obecné funkce
- Ve 43 jazycích a globálně dostupný ve všech datových centrech Dynamics 365
- Přednastavené ověření oprávnění přímo v portálu prostřednictvím Dynamics 365
- Správa profilů a personalizace
- Správa obsahu a branding
- HTML5, responsivní design
Architektura portálu
- Portál komunikuje s CRM jako aplikace Azure AD vytvořená u zákazníka během poskytování portálu
- Autorizace se provádí v portálu pomocí webových rolí definovaných pro uživatele portálu (CRM kontakt)
- Definice portálu je uložena v CRM v entitách portálu, jako jsou Web, Webové stránky a další
- Záznam jedné webové stránky v CRM logicky představuje webovou stránku běžící na portálu
- Portálový kód vybere správný záznam, který má být zobrazen pomocí příslušného záznamu webové stránky ze CRM
- Každá šablona portálu (Zákazník, Komunita, Partner, atd.) je dodávána s kompletní webovou stránkou a vytvoří jeden webový záznam na jeden jazyk
Čtěte o dalším modulu Reporting
Konzultace
S Dynamics 365 můžete začít hned a jen s těmi licencemi, které skutečně využijete. Náš tým vám pomůže tento potenciál využít podle vašich potřeb k maximálnímu zdokonalení vašich každodenních obchodních procesů.